  • 31. Data: 2007-02-19 13:26:42
    Temat: Re: ISP a KONKURENCYJNO- Przyszo kto zostanie- cennikowe przykady. PROBLEMY ISP z TPSA
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To wtedy jego /24 czy co to tam jest laduje w RBLach.

    nie spotkalem sie - u mnie pojedyncze IP *czasami* ladowaly w rbl'ach,
    natomiast nigdy wiecej niz /32

  • 32. Data: 2007-02-19 13:27:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 14:18:10 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > A to ze taka siec laduje w roznych RBLach itd. to juz drobny problem?

    duchem świętym nie jestem, port 25 zablokowałem na sztywno (nikt się nie
    skarży jakoś), w RevDNSie napisałem że jest to maskarada, połączenia
    rejestruje, pozatym mam ciekawsze rzeczy do roboty od ogladania każdego
    pakietu czy przypadkiem nie jest to jakiś zombiak czy inna zaraza

    --
    futszaK
    0601061867

  • 33. Data: 2007-02-19 18:21:48
    Temat: Re: ISP a KONKURENCYJNOŚĆ- Przyszłość kto zostanie??- cennikowe przykłady. PROBLEMY ISP z TPSA
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > No wiesz, to właśnie goście, co nie odróżniają bajta od bita, ISP od SIP,
    > PGB od BGP, co zdanie walą błędy ortograficzne itp itp, śmią oceniać tutaj,
    > kto na pojęcie, a kto nie, jeszcze próbując zainteresować swoimi urojeniami
    > biedny UKE, jak gdyby nasza Pani Ania nie miała nic innego do roboty.

    Czepiasz się, przecież widać że to poważny ISP :-)

    [root@nocnik ~]# nslookup 83.16.185.178
    Non-authoritative answer:
    178.185.16.83.in-addr.arpa name = ahd178.internetdsl.tpnet.pl.

    --
    .: format :.
    www.sernik.org

  • 34. Data: 2007-02-19 18:58:01
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 19:21:48 +0100, Piotr Suchowski wrote:

    > Czepiasz się, przecież widać że to poważny ISP :-)
    >
    > [root@nocnik ~]# nslookup 83.16.185.178
    > Non-authoritative answer:
    > 178.185.16.83.in-addr.arpa name = ahd178.internetdsl.tpnet.pl.

    co widzisz złego w posiadaniu DSLa jako bekap i puszczaniu nim ruchu o
    charakterze asymetrycznym jakim jest NNTP ??? :>

  • 35. Data: 2007-02-19 19:21:58
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    futszaK napisał(a):
    > co widzisz złego w posiadaniu DSLa jako bekap i puszczaniu nim ruchu o
    > charakterze asymetrycznym jakim jest NNTP ??? :>

    Absolutnie nic :-))
    DSL - backup prawie jak z BGP

    --
    .: format :.
    www.sernik.org

  • 36. Data: 2007-02-19 23:50:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Marcin J. Kowalczyk napisał:

    > nie spotkalem sie - u mnie pojedyncze IP *czasami* ladowaly w rbl'ach,
    > natomiast nigdy wiecej niz /32

    U mnie właśnie wczoraj całe /24 poleciało do RBL za jednego pacjenta.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 37. Data: 2007-02-20 00:07:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > U mnie właśnie wczoraj całe /24 poleciało do RBL za jednego pacjenta.

    Dalej wierzmy bezgranicznie RBL-om :-(

    M.

  • 38. Data: 2007-02-20 08:22:11
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > co widzisz złego w posiadaniu DSLa jako bekap i puszczaniu nim ruchu o
    > charakterze asymetrycznym jakim jest NNTP ??? :>

    wstyd ?
    ;)

    --
    Mateo

  • 39. Data: 2007-02-20 08:51:08
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > U mnie właśnie wczoraj całe /24 poleciało do RBL za jednego pacjenta.

    smtp-gated + blokada portu 25 + raz na godzine info na www ze masz
    wirusika i ze wysylka poczty zablokowana.

  • 40. Data: 2007-02-20 13:58:57
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Dalej wierzmy bezgranicznie RBL-om :-(

    Gwoli wyjasnienia :) To moje /24 ktoś wsadził do RBL za jednego pacjenta z
    osiedlówki, ja tam RBL-i nie używam, bo by mnie klientela pocztowa - zwłaszcza
    ta z agencji reklamowych i posredników nieruchomości - zjadła żywcem.