  • 21. Data: 2007-02-19 11:49:43
    Temat: Re: ISP a KONKURENCYJNO- Przyszo kto zostanie- cennikowe przykady. PROBLEMY ISP z TPSA
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

  • 22. Data: 2007-02-19 11:52:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <f...@g...com> writes:

    > gdybym ja wychodził z podobnego założenia to bym wojował ze swoimi
    > klientami o wirusy a za rozsyłanie śmieci po sieci bym blokował im dostep,

    A to nie sa jedyne sensowne rozwiazania odpowiedzialnego admina i/lub
    wlasciciela sieci?

  • 23. Data: 2007-02-19 11:53:33
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    <cut>

    jak juz tak wszystkich poprawiasz, to popraw u siebie kodowanie, bo twój
    wspaniały czytnik przy każdej pl-literce zmienia kodowanie z iso-8859-1
    na 8859-2 i potym wraca na 8859-1:

    z twojego poprzedniego posta:

    --=-=-=

  • 24. Data: 2007-02-19 12:01:27
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > ależ to w jakiej technologii jest szkielet to jest sprawa operatora, zaś
    > sposób dostawczania usługi powinien być jak najbardziej dogodny dla
    > klienta

    Siec TP jest jaka jest (choc fajnie pogdybac, jaka moglaby byc;)), za
    "konwersje" na eth tak czy inaczej zaplaci ISP.

    pozdr
    zasiu

  • 25. Data: 2007-02-19 12:02:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 12:49:43 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie zartuj, faceci z pizza jezdza motorowerami, nie maluchami.

    u mnie jeździ maluchem a jakoś nie wpływa to na jakość pizzy, powiem nawet
    że jest równie dobra jak ta dowożona motorowerem czy donoszona na piechote

    > Inni dostawcy takze czesto potrafia doprowadzic klientowi ATM i FR,
    > zas TPSA takze czesto potrafi dac Ethernet. Pisanie ze ATM jest
    > gorszy dlatego ze nie ma takiego "gniazdka" w switchu desktopowym
    > za 100 zl bedacym "szkieletem sieci" nie wydaje sie rozsadne.

    w sumie chyba masz racje :>

    > Podpinasz Ethernety od providera bezposrednio do swoich userow
    > i nie masz zadnego routera?

    ja nie, ale znam taki przypadek, koleś ma modem ADSLowy wpięty w tego
    samego switch-a co juzerzy, mało tego - jest tam również sieć konkurencji
    (spółdzielnia wykupiła skrętke i switch-e żeby się nie kłócili), a teraz
    mi się żali że ten modem się mu co jakiś czas wiesza, znaczy przestaje być
    widoczny przez server... :P

    --
    futszaK
    0601061867

  • 26. Data: 2007-02-19 12:06:04
    Temat: Re: ISP a KONKURENCYJNOŚĆ- Przyszłość kto zostanie??- cennikowe przykłady. PROBLEMY ISP z TPSA
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 10:34:09 +0000, Grzegorz Janoszka wrote:

    > No wiesz, to właśnie goście, co nie odróżniają bajta od bita, ISP od SIP,
    > PGB od BGP, co zdanie walą błędy ortograficzne itp itp, śmią oceniać tutaj,
    > kto na pojęcie, a kto nie, jeszcze próbując zainteresować swoimi urojeniami
    > biedny UKE, jak gdyby nasza Pani Ania nie miała nic innego do roboty.

    zajefajny txt, szkoda że taki długi bo bym sobie do sygnaturki wrzucił :>

  • 27. Data: 2007-02-19 12:56:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Feb 2007 12:52:09 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > A to nie sa jedyne sensowne rozwiazania odpowiedzialnego admina i/lub
    > wlasciciela sieci?

    admina w firmie tak, bo komputer winien służyć do pracy a aplikacje typowo
    robocze śmieci po sieci nie rozsyłają

    w przypadku sieci dla klientów domowych to ja jestem po to aby klientom
    jak najprzyjemniej korzystalo się z moich usług i za to biore pieniadze

  • 28. Data: 2007-02-19 13:18:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

  • 29. Data: 2007-02-19 13:20:24
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
> [...]

    a jak ktos daje wszystkim publiczne IP?

  • 30. Data: 2007-02-19 13:22:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl> writes:

    > a jak ktos daje wszystkim publiczne IP?

    To wtedy jego /24 czy co to tam jest laduje w RBLach.
    --
    Krzysztof Halasa