  • 11. Data: 2010-03-04 13:34:37
    Temat: Re: IPad
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 23:15:48 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w
    > sprzedazy.

    No nie teleturniej. Tu nie trzeba odpowiadać na pytania.
    http://www.ipod.info.pl/index.php/ipad-trafi-do-skle
    pow-26-marca/

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2010-03-04 13:35:43
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message
    > Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to jakies
    > 5-7 lat temu.

    z dostepem do iTunes czy App store?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 13. Data: 2010-03-04 13:38:18
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> wrote in message

    > No nie teleturniej. Tu nie trzeba odpowiadać na pytania.
    > http://www.ipod.info.pl/index.php/ipad-trafi-do-skle
    pow-26-marca/

    dzieki

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2010-03-04 13:39:17
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 14:29, Użytkownik Iguan007 napisał:

    > Nie. mam dobre doswiadczenia z iPodem i Phonem wiec zamierzam kupic iPada.
    > Nic wiecej. Wiec jesli zamierzasz mnie atakowac tylko dlatego ze lubie takie
    > produkty a nie inne to sobie daruj.

    Nie dlatego że lubisz a dla tego że je reklamujesz na grupie
    do tego nie służącej. A może udowodnisz że IPad to pecet ?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-03-04 13:42:14
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    \ze lubie takie

    > Nie dlatego że lubisz a dla tego że je reklamujesz na grupie
    > do tego nie służącej. A może udowodnisz że IPad to pecet ?

    Co reklamuje? Gdzie? Co mam udowadniac? Mniej emocji prosze.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 16. Data: 2010-03-04 13:44:30
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > z dostepem do iTunes czy App store?

    Przypominam, że w naszym kraju to wątpliwy ficzer.
    A ten iPad można zobaczyć na wskroś na stronach apple oraz czytając
    specyfikację i wyrobić sobie opinię.
    Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać flash-a i jakimś
    cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie posiada?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2010-03-04 13:49:07
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4b8fb950$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać flash-a i
    > jakimś cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie posiada?

    Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych
    funkcjach co mi. Wiec na pytanie "kiedy bedzie dostepny", powinienes nie
    odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
    Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla mnie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:
    -- .

  • 18. Data: 2010-03-04 13:55:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    > Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych
    > funkcjach co mi.

    To moze zaczniesz zadawac pytania na grupach odpowiednich do kraju, w
    ktorym mieszkasz i odpowiednich dla pytan, ktore Ciebie trapia?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 19. Data: 2010-03-04 13:58:02
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
    > Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla

    Coś taki agresywny?? Zdaje się, że to Ty zacząłeś ze mną dyskusję :-))
    Ja odniosłem się tylko do, skądinad bardzo trafnego, porównania iPada do
    kamienia... choć to akurat Rosetta Stone we własnej osobie, więc porównianie
    jednak trochę nieuprawnione ;-)

    Do Twojego pierwotnego pytania, mieszkańcu zagranicy, nawet nie miałem
    zamiaru się odnosić.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2010-03-04 13:59:26
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > To moze zaczniesz zadawac pytania na grupach odpowiednich do kraju, w
    > ktorym mieszkasz i odpowiednich dla pytan, ktore Ciebie trapia?

    Nie rozumiem tej agresji. Pytalem kiedy IPad bedzie dostepny a ktos mi
    wmawia ze iTunes w PL nie dzilaja, ze nie ma flasha itd. A teraz Ty mnie
    atakujesz ze pytam na polskiej grupie. Czy naprawde musicie pisac jesli nie
    znacie odpowiedzi na proste pytanie " kiedy ten produkt bedzie dostepny?"

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: