    From: PSYLO <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: IPad
    Date: Thu, 04 Mar 2010 17:44:36 +0100

    RadoslawF pisze:
    > Klika osób odpowiedział kulturalnie i nie pomogło.
    > Mniej kulturalnie pomogło bardziej.

    Doprawdy? Chyba inne wątki czytamy, bo z tego co ja widzę to jeden
    wyskoczył z szeptanym marketingiem, sam rozwinąłeś bzdurną teorię
    (oczywiście nadal nie odpowiadając ani nie wskazując lepszego miejsca),
    jeszcze inny błysnął talentem detektywistycznym i google w australii.
    MarcinCz odpowiedział rzeczowo. Autor pytania podziękował, ale za chwilę
    dokleił się ten wcześniejszy "detektyw" i kolejny błyskotliwy ze
    "śmiesznymi" obrazkami (swoją drogą - dlaczego jego nikt nie obszczekał
    za NTG? toż to szczyt chamstwa i na pewno szeptany marketing HTC).
    Doszły też odpowiedzi z opiniami użytkowników, he he, pozdrowienia dla
    quenta z przyszłości. Jest też i taki, co wygrzebał starego Simpada i
    stosując swoją bezgraniczną wiedzę o iPadzie łaskawie podzielił się
    wnioskiem, że to to samo. Dalej doszedł nowy fan detektywa, wyganiając
    Iguana007 do Australii. I tak dalej, i tak dalej. Rzeczywiście, od groma
    kulturalnych i rzeczowych odpowiedzi, jak ja mogłem pomyśleć inaczej,
    kajam się! ;-)

    --
    PSYLO