    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IPArtners - problemy
    Date: Mon, 1 Sep 2003 10:32:03 +0000 (UTC)

    Adam Kondrat <adam_odspamiacz@kondrat_delete.pl> wrote:

    > bezskutecznie. Łącze nie było synchroniczne. Tzn pobieranie danych w jednym
    > kierunku powodowało niemożliwość wysyłania w drugim.

    Synchroniczne lacze tym sie rozni od asynchronicznego, ze wraz z danymi
    wysylany jest zegar, a w transmisji nie ma przerw. Rozroznienie takie ma
    sens w przypadku polaczenia serialem, na eth nie ma znaczenia.
    Brak mozliwosci odbioru w czasie nadawania, to *simplex*, znany wlasnie z
    eth i zwany tam (nie wiem czemu) half-duplex. Przesylanie w obie strony na
    raz to duplex, zwany w eth (tez nie wiem czemu - chyba nie moz zeby bylo
    po
    amerykanskiemu - wszystko tam jest "dobre" i "leprsze", a "zlego" nie ma)
    full-duplex.
    Aperto to system TDD, ktopry (w przeciwienstwie do FDD)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate