  • Data: 2004-02-19 10:13:20
    Temat: Re: IP<>TP ....
    Od: Andrzej Resztak <a...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Plich <k...@p...tpsa.pl> wrote:

    : Dokładnie tak jest. Juniper pakiety ICMP obsługuje zupełnie innymi
    : mechanizmami więc niewielki strumień ICMP może napotkać problemy gdy w tym
    : samy czasie Gb/s na interfejsach idą bez najmniejszych przeszkód.

    Juniper, ma limit na niektóre pakiety ICMP do 50/sekundę na subinterfejs,
    i to nieustawialny z poziomu konfiguracji. Na moim malutkim
    routerku mam, wg statystyk, ponad 2000 pakietow ICMP na sek. "ignorowanych".
    Z tym, że to chyba jakieś szaleństwo licznika, bo zupełnie nie mogę
    ich namierzyć i nie widzę gdzie i co ginie.
    Jeśli, któryś router nie odpowiada na ping/mtr/traceroute, ale
    transmisje idą poprawnie, zazwyczaj nie świadczy to o niczym złym.

    Andrzej Resztak