  • 61. Data: 2017-02-20 16:47:41
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    >A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

    Nie

    >A używasz systemu Android w telefonie,

    Uzywam

    > tablecie, telewizorze, i
    > wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
    > pomocą kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
    > analizy?

    Moze robic czy robi ?
    I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?

    Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

    J.

  • 62. Data: 2017-02-20 16:54:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 17 Feb 2017 11:48:02 +0100, "J.F."

    >Nie. On nie załapał, że przeglądarka zachowuje wartości w pisane pola
    >(autouzupełnianie), jeśli mają taką samą nazwę w tagu html.

    No to tylko zmienic kolor zeby bylo bialo na bialym i mamy :-)

    J.

  • 63. Data: 2017-02-20 17:20:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 16:44, J.F. pisze:
    > Ale czemu smiech, jesli FB zada dokumentow tozsamosci ? :-)

    Wtedy śmiech się tylko nasila :-)

  • 64. Data: 2017-02-20 17:53:52
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2017 13:35:53 +0100 (CET), Yerine Ictimai napisał(a):

    > w pełni NIEZALEŻNA siła

    LOL, jakim trzeba być głupcem żeby coś postrzegać jako "niezależne"? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2017-02-20 18:02:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2017 12:45:05 -0500, rs napisał(a):

    > prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne
    > wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.
    > tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy pisali ze swoich
    > kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze wtedy ilosc
    > trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu by spadla.

    Też tak uważam. Miło jest porozmawiać z kimś znanym z imienia i
    nazwiska, aczkolwiek, sądzę że strefa anonimów jest też przydatna. Nie
    należy jedynie tych stref mieszać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 66. Data: 2017-02-20 18:46:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    >Jak działają w Polsce to ich obowiązuje.

    Jesli tak uwazasz ... to z grubej rury - napisac do nich zadanie
    podania wszelkich danych osobowych ktore o tobie przechowuja, a jak
    odmowia, to do GIODO :-)

    Oczywiscie psa to nie dotyczy :-)

    >A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

    Ich demokracja nie dorobila sie ODO i kazdemu wolno gromadzic dowolne
    dane, szczegolnie te, ktore klient dobrowolnie poda :-)

    P.S. Ciekawe czy sie przejeli/przejma
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019393,title,Marek-Jaku
    biak-dla-WP-zglaszam-sprawe-Facebooka-do-prokuratury
    -i-RPO,wid,18568371,wiadomosc.html
    Konto jakby czynne

    J.

  • 67. Data: 2017-02-20 22:42:17
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Moze robic czy robi ?

    Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.
    A do czego wykorzystuje NSA i CIA?

    > I policzy mi pieniadze w portfelu, ktory mam w kieszeni z telefonem ?
    >
    > Ale masz racje, czas zaslonic obiektyw :)

    W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
    zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
    ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 68. Data: 2017-02-20 22:48:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    rs <n...@n...spam.info> Wrote in message:

    > zaliczasz sie do tych grup? jesli nie, to nie wiem dlaczego podniosles w
    > ogole ten temat. <rs>

    Większość znakomita uczestników Facebooka plecie takie trzy po
    trzy, że nie tylko nie szanują innych ale nawet samych
    siebie.

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 69. Data: 2017-02-20 22:57:35
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
    > Też tak uważam. Miło jest porozmawiać z kimś znanym z imienia i
    > nazwiska, aczkolwiek, sądzę że strefa anonimów jest też przydatna. Nie

    Ale lepiej mieszać małolaty, jakichś głupiutkich podrostków,
    zakompleksionych wariatów z całkiem poważnymi firmami,
    celebrytami i VIPami? ;)
    Jeżeli nawet się legitymują paszportami i dowodami osobistymi
    i tak się kojarzy to z jednym wielkim cyrkiem!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 70. Data: 2017-02-21 00:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2017 22:42:17 +0100 (CET), Yerine Ictimai napisał(a):
    > Ależ rutynowo je robi, wykorzystuje je Google do m.in StreetView.

    Street View robia google cary.

    > W jakimś sklepie elektronicznym na półce z laptopami był taki z
    > zasówką na kamerkę, proste mechaniczne i skuteczne rozwiązanie
    > ;)

    Ale tylko jeden ... czyzby NSA wyrazalo sprzeciw ?

    J.