  • 51. Data: 2017-02-19 23:10:12
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 18:45, rs pisze:

> [...]
    > pod moim imieniem i nazwiskiem. wszystkie dane zgodne z
    > rzeczywistoscia. pilnuje jedynie, co ma byc widoczne dla znajomych, a
    > co ma byc publiczne. to wszystko.
    > prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy
    > spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i
    > nazwuska. tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy
    > pisali ze swoich kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze
    > wtedy ilosc trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu
    > by spadla. ale to taka moje myslenie zyczeniowe. <rs>

    <rs> LOL

    --
    animka

  • 52. Data: 2017-02-19 23:10:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 11:30, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > fundament Internetu, rezydujący w rozproszeniu na tysiącach
    > serwerów na całym świecie które go podtrzymują w większości na
    > zasadzie non-profit, w większości z powodów dobrze rozumianej
    > służby społeczeństwu

    > Właśnie mało kto w Polsce zna, za wyjątkiem może tego miliona
    > Ukraińców co tutaj przyemigrowali żeby studiować i/lub pracować
    > :)

    > Ale to wystarczy jak na każdej niemal stronie www, w każdym
    > serwisie internetowym, krzyczą "POLUB NAS na FACEBOOKU"???
    >
    > Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!

    Noooo, nawet Wałęsa przeniósl się z wykopu na fejsbuka.
    Sama elyta tam bryluje.

  • 53. Data: 2017-02-19 23:10:33
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 12:28, Yerine Ictimai pisze:
    > Właśnie, to bezmyślne propagowanie... Ale zaraz, czy aby na pewno
    > bezmyślne, mam wrażenie że jest bardzo dobrze przemyślana
    > kampania.
    >
    > Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
    > pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie
    > potrafi ŻĄDAĆ dokumentów tożsamości!

    Nawet w języku polskim poprawnie piszą, szczególnie jak chcą numeru
    telefonu do kompletu. Fb ma także oddział gdzieś w Polsce.

    --
    animka

  • 54. Data: 2017-02-19 23:11:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 55. Data: 2017-02-19 23:11:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 56. Data: 2017-02-19 23:12:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 57. Data: 2017-02-20 15:15:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    >Popatrzcie na przykład jak w takich Niemczech ludzie KRYTYCZNIE
    > podchodzą do tego co amerykańskie, że nie wspomnę o Francji,
    > promują swoje produkty, język, kulturę, i w ogóle ue, przykładowo

    Ale swojego facebooka nie wymyslili.
    A moze i wymyslili, ale po francusku - kto by to obsluzyl :-)

    McDonaldy, mimo roznych sprzeciwow, trudno zliczyc i w Niemczech i we
    Francji.

    Jezyk ... zapytaj sie Niemca, jak sie magnetofon nazywa :-)

    Choc magnetofon jest passe, a Festplatte dalo sie przetlumaczyc :-)

    J.

  • 58. Data: 2017-02-20 15:24:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >No ale sam widzisz jak to działa, - na moją propozycję aby korzystać
    >z rodzimego serwisu, odpisujesz że za mało popularny.. kto ma
    >decydować o popularności - paru celebrytów i naganiaczy czy masy?

    Nasza Klasa ?
    Toz to przeciez niemieckie :-)

    >No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako
    >"zaprzyjaźniony kraj i sojusznika", natomiast w Niemczech chyba już
    >nikt

    No ale jak sie Rosja ruszy - to kto nam pomoze ?

    >nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa,
    >żabojady

    No nie - co starsi pamietaja rzeczywista okupacje i widza, ze sie
    zakonczyla.

    >także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na
    >froncie imperialnym.

    Francja juz dawno stracila imperialne zapedy.

    J.

  • 59. Data: 2017-02-20 16:33:20
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/19/2017 1:52 PM, Yerine Ictimai wrote:

    > Ha ha, zwłaszcza małolaty, albo przysłowiowe blondynki, które
    > pieprzą trzy po trzy, niechcąco przekazując tym samym informacje
    > na temat innych osób.

    zaliczasz sie do tych grup? jesli nie, to nie wiem dlaczego podniosles w
    ogole ten temat. <rs>

  • 60. Data: 2017-02-20 16:44:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2017-02-18 o 11:30, Yerine Ictimai pisze:
    > Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez
    > Facebooka!!!
    > Jakiś obłęd!!!

    >No właśnie. Jak mam mieć zaufanie do firmy co ma pocztę na tlenie czy
    >innym gmailu a www podaje do facebooka.
    >Toż to śmiech na sali :-)

    Ale czemu smiech, jesli FB zada dokumentow tozsamosci ? :-)

    J.