  • 41. Data: 2017-02-18 15:53:28
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 11:30, Yerine Ictimai pisze:
    > Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!
    >
    > Jakiś obłęd!!!

    No właśnie. Jak mam mieć zaufanie do firmy co ma pocztę na tlenie czy
    innym gmailu a www podaje do facebooka.

    Toż to śmiech na sali :-)

  • 42. Data: 2017-02-18 19:02:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 15:53:28 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > No właśnie. Jak mam mieć zaufanie do firmy co ma pocztę na tlenie czy
    > innym gmailu a www podaje do facebooka.
    >
    > Toż to śmiech na sali :-)
    Był czas przywyknąć;)
    Na sąsiedniej grupie nie tak dawno człek informował ze milionowe(w pln) biznesy
    inicjuje na portalu społecznościowym. I obraził się jak stwierdziliśmy że to
    niepoważne.

  • 43. Data: 2017-02-19 09:04:13
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-18 o 12:28, Yerine Ictimai pisze:
    > Właśnie, to bezmyślne propagowanie... Ale zaraz, czy aby na pewno
    > bezmyślne, mam wrażenie że jest bardzo dobrze przemyślana
    > kampania.
    >
    > Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
    > pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie
    > potrafi ŻĄDAĆ dokumentów tożsamości!

    No ale sam widzisz jak to działa, - na moją propozycję aby korzystać z
    rodzimego serwisu, odpisujesz że za mało popularny.. kto ma decydować o
    popularności - paru celebrytów i naganiaczy czy masy?

    > Popatrzcie na przykład jak w takich Niemczech ludzie KRYTYCZNIE
    > podchodzą do tego co amerykańskie, że nie wspomnę o Francji,
    > promują swoje produkty, język, kulturę, i w ogóle ue, przykładowo
    > w programach tv potrafią się otwarcie naśmiewać z ciemnej masy
    > amerykańskiej, albo krytykować amerykańską politykę zagraniczną -
    > a w Polsce?
    >

    > ----Android NewsGroup Reader----
    > http://usenet.sinaapp.com/

    No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako
    "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika", natomiast w Niemczech chyba już nikt
    nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady
    także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na
    froncie imperialnym.

  • 44. Data: 2017-02-19 13:38:34
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:

    > No ale sam widzisz jak to działa, - na moją propozycję aby korzystać z
    > rodzimego serwisu,

    Ale jednak ma ograniczenie tylko do naszego kraju, na Facebooku
    mam znajomych z całego świata, a VKONTAKTE mogę mieć z połowy
    świata ;)
    W każdym razie jakoś bardziej KOSMOPOLITYCZNY serwis by się przydał.

    > odpisujesz że za mało popularny.. kto ma decydować o
    > popularności - paru celebrytów i naganiaczy czy masy?

    Praktycznie masy to stado baranów, jeden idzie za drugim, problem
    jak dotrą do rozwidlenia dróg, wtedy nie wiedzą gdzie iść, ale
    właśnie wtedy establiszment wysyłka dwóch albo trzech baranów co
    "wybiorą" drogę i reszta już pójdzie za nimi (psychologowie
    dowodzą że trzech to potrzebna liczba "nonkomformistów" żeby
    zadziałał instynkt stadnej bezkrytyczności wobec nawet
    najbardziej absurdalnej idei)

    > No tu można znaleźć wytłumaczenie - Polska jeszcze postrzega USA jako
    > "zaprzyjaźniony kraj i sojusznika"

    Właśnie, Niemcy i Francja traktują np. Rosję na takim samym
    poziomie przyjaźni czy czegoś jak Amerykę, jest delikatna
    równowaga. Właśnie równowaga jest dobra i przydałoby się ją
    przywrócić w Polsce, inaczej dostajemy w dupę nadstawiając się
    dla interesu Ameryki.
    Przykładowo, te sankcje skwapliwie wprowadzane przez rząd PO, by
    potem tabuny TIRów z Niemiec przez Polskę wiozły objęte
    "sankcjami" towary do Rosji.

    > natomiast w Niemczech chyba już nikt
    > nie ma złudzeń że okupacja zapoczątkowana w 45roku nadal trwa, żabojady
    > także nie widzą w nich tylko sprzymierzeńca ale także konkurenta na
    > froncie
    imperialnym.

    Ale to coś więcej, odrębna filozofia życia i mentalność,
    Europejczycy (zachodni) uważają się za coś lepszego, jakąś
    ARYSTOKRACJĘ, a na Amerykanów patrzą jak na bandę PROSTAKÓW. I
    sami Amerykanie jakoś to czują, gdzie ich miejsce, przykładowo
    tzw. akcent brytyjski jest traktowany tam jako bardziej
    szlachetny, bardziej "sexy" :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 45. Data: 2017-02-19 16:54:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/17/2017 1:47 PM, Yerine Ictimai wrote:

    > Aha, myślisz że dobrze że wielka korporacja i amerykańskie
    > instytucje tzw bezpieczeństwa narodowego wiedzą o każdym
    > najdrobniejszym szczególe każdego mieszkańca naszej planety? I
    > oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

    sadzilem, ze rozmawiamy o Facebook. boisz sie, ze mozesz cos chlapnac,
    nie uzywaj. to medoum jest dla ludzi, ktorzy maja pewna kontrole nad tym
    co pisza. przynajmniej powinni.
    a jak nie chcesz, zeby korporacje wiedzialy o twoim kazdym ruchu, to
    musisz natychmiast przestac uzywac komputera, telefonu, samochodu, karty
    kredytywych i zaslaniac twarz w miejscach publicznych. czasy prywatnosci
    sie juz dawno skonczyly i nie wiem jak wysoko bedziesz podskakiwac, nic
    to nie zmieni. ludzie oddali swoje bezpieczenstwo, w rece innych.

    > Ale żeś naiwny

    potrafisz to wyjasmic, czy tylko tak chlapnales? <rs>

  • 46. Data: 2017-02-19 19:52:52
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

> [...]
    > sadzilem, ze rozmawiamy o Facebook. boisz sie, ze mozesz cos chlapnac,
    > nie uzywaj. to medoum jest dla ludzi, ktorzy maja pewna kontrole nad tym

    Ha ha, zwłaszcza małolaty, albo przysłowiowe blondynki, które
    pieprzą trzy po trzy, niechcąco przekazując tym samym informacje
    na temat innych osób.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 47. Data: 2017-02-19 22:00:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 13:39, Yerine Ictimai pisze:

    > I jest że zdjęciem, i jakim, formatu paszportowego? :)

    To jest książeczka szczepień. Nie szczepisz swojego psa?

    --
    animka

  • 48. Data: 2017-02-19 22:04:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 18:45, rs pisze:

> [...]
    > pod moim imieniem i nazwiskiem. wszystkie dane zgodne z
    > rzeczywistoscia. pilnuje jedynie, co ma byc widoczne dla znajomych, a
    > co ma byc publiczne. to wszystko.
    > prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy
    > spoleczne wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i
    > nazwuska. tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy
    > pisali ze swoich kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze
    > wtedy ilosc trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu
    > by spadla. ale to taka moje myslenie zyczeniowe. <rs>

    <rs> LOL

    --
    animka

  • 49. Data: 2017-02-19 22:12:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > fundament Internetu, rezydujący w rozproszeniu na tysiącach
    > serwerów na całym świecie które go podtrzymują w większości na
    > zasadzie non-profit, w większości z powodów dobrze rozumianej
    > służby społeczeństwu

    > Właśnie mało kto w Polsce zna, za wyjątkiem może tego miliona
    > Ukraińców co tutaj przyemigrowali żeby studiować i/lub pracować
    > :)

    > Ale to wystarczy jak na każdej niemal stronie www, w każdym
    > serwisie internetowym, krzyczą "POLUB NAS na FACEBOOKU"???
    >
    > Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!

    Noooo, nawet Wałęsa przeniósl się z wykopu na fejsbuka.
    Sama elyta tam bryluje.

  • 50. Data: 2017-02-19 22:16:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
    > pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie

    Nawet w języku polskim poprawnie piszą, szczególnie jak chcą numeru
    telefonu do kompletu. Fb ma także oddział gdzieś w Polsce.

    --
    animka