  • 1. Data: 2011-05-02 22:26:39
    Temat: II eliminacja Rallyland WRC Puchar
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Nasz onboard z II eliminacji Pucharu:
    http://www.youtube.com/watch?v=AzYf7uX6UB4

    3 miejsce w klasie K4, 9 w generalce.
    I pierwszy wazonik na półce ujechany nowym autem :)

  • 2. Data: 2011-05-02 22:42:33
    Temat: Re: II eliminacja Rallyland WRC Puchar
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-02 22:26, Tomasz Pyra pisze:
    > Nasz onboard z II eliminacji Pucharu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=AzYf7uX6UB4
    >
    > 3 miejsce w klasie K4, 9 w generalce.
    > I pierwszy wazonik na półce ujechany nowym autem :)

    A ja wczoraj w mikolajkach nie moglem pojechac.. a obsada zacna:
    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/05/MOT
    OMAJ%C3%93WKA-wyniki-na-stron%C4%99.html
    Po czasach patrzac moglbym byc ca 10 w generalce.. ale coz, nie
    pojechalo sie, nie bylo wyniku :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-05-03 08:20:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 02 May 2011 22:26:39 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nasz onboard z II eliminacji Pucharu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=AzYf7uX6UB4
    >
    > 3 miejsce w klasie K4, 9 w generalce.
    > I pierwszy wazonik na półce ujechany nowym autem :)

    Gratulacje, napiszesz cos wiecej na temat nowej rajdowki?

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 4. Data: 2011-05-03 12:44:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-03 08:20, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 02 May 2011 22:26:39 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Gratulacje, napiszesz cos wiecej na temat nowej rajdowki?

    Nie ma zbyt wiele do pisania, bo póki co to nie jest rajdówka, a mój
    samochód do jeżdżenia do pracy :)

    Samochód to Honda Civic Type-R EP3.
    Z modyfikacji są tylko amortyzatory Bilstein B8 i dyferencjał Torsen.

    Nie ma nawet kubełków i sportowych pasów, więc na zakrętach walczymy
    żeby nie wypaść z foteli :)

    Plany budowy z tego rajdówki to póki co przyszły sezon, jeżeli finanse
    pozwolą.

  • 5. Data: 2011-05-04 08:29:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 03 May 2011 12:44:45 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
> [...]

    > żeby nie wypaść z foteli :)
    >
    > Plany budowy z tego rajdówki to póki co przyszły sezon, jeżeli finanse

    Ale juz teraz krecicie lepsze czasy niz w Punto?

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 6. Data: 2011-05-04 19:24:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-04 08:29, Piotr Klimek pisze:

    > Ale juz teraz krecicie lepsze czasy niz w Punto?

    Poprzednie było Cinquecento - z Punto był tylko silnik :)

    Czasy na pewno lepsze, bo samochód szybszy, ale jeszcze sporo pracy
    przede mną.

  • 7. Data: 2011-05-05 08:19:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 04 May 2011 19:24:21 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Poprzednie było Cinquecento - z Punto był tylko silnik :)
    >
    > Czasy na pewno lepsze, bo samochód szybszy, ale jeszcze sporo pracy
    > przede mną.

    W takim razie powodzenia w ogranianiu nowej zabawki :)
    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02