    From: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: IE6
    Date: Thu, 24 Mar 2011 17:56:57 +0100

    W dniu 11-03-24 16:55, Robbo pisze:

    > No tak, IE6 jako przestarzałe rozwiązanie odchodzi powoli w
    > przeszłość... powoli. Nadal jeszcze stanowi istotny udział w rynku, bo
    > ok. 10% na świecie.

    Wiec ratuj je, wspieraj i pomagaj. Tylko czemu pisać i narzekać na
    grupie? IE6 nie był zły. Obecnie jest stary. Reanimowanie trupa jest
    mało ciekawe.

    > Podałeś odnośnik do artykułu, który traktuje o jakichś przepychankach i
    > napinaniu się rządu Chin i władz Google. Jak na razie nie widzę, żeby
    > Google zignorowało Chiny. Już to widzę, jak Google pakuje walizki i
    > rezygnuje z tak wielkiego rynku, jakim są Chiny.

    Na jakiś czas ich odłączyli. Mieli na tyle odwagi. I nie patrzyli wtedy,
    ze Bing działa w Chinach.

    > Nie sprzed wieków. Sam podałeś odnośniki do artykułów, w których mowa
    > jest, że duże firmy dopiero w tym roku zaczynają rezygnować z obsługi

    Nie wiem jak u Ciebie, u mnie jest obecnie 2011.

    > IE6. A jeszcze miesiąc temu programiści w tych firmach tworząc nowe

    Nie wiem jak to liczysz. Ale pewnie się nie rozumiemy.

    > funkcje uwzględniali IE6. Kwestia miesiąca w zmianie polityki odnośnie
    > IE6, a nie wieków. Podobnie grupa Allegro przygotowuje się do rezygnacji
    > z obsługi IE6, ale dopiero się przygotowuje, a nie zrezygnowała wieki temu.

    Cieszy mnie to, iż myślisz jak inni ;). Wspierasz IE jak Allegro, na
    podstawie liczby użytkowników w Chinach, liczysz daty jak polski rząd.
    Bez obrazy, ale przyszło Ci kiedyś do głowy, że czasami można coś
    samemu? Dla przykładu wykonać wersje dla IE6 na podstawie analizy,
    statystyk? A nie na podstawie Chińczyków, Onetu i Allegro? Nieśmiało
    pragnę zasugerować, iż czasami można nie być lemingiem.

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps