  • Data: 2011-03-25 11:56:43
    Temat: Re: IE6
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-25 12:36, Robbo pisze:

    > Jasnowidz!

    Gdybasz - jakby.
    Argumentujesz - bo onet
    Nie zrozumiemy się.

    > A co z tymi 20%?

    W nich się robi analizę czy klientem docelowym może być ktoś z IE6.
    Liczy się czy się opłaca dla nich zapłacić X kasy. I decyduje. Nie robi
    się tego "bo onet", usiłuję Ci to wykazać właśnie.

    > Po prostu nie możesz podchodzić do sprawy w ten sposób, że jeśli Ty
    > czegoś nie robisz, to nie robią tego inni. Naprawdę wielu Polaków tworzy
    > strony o zasięgu globalnym, a jeszcze większa liczba ludzi tworzy

    Wow, ja bym powiedział nawet iż każda strona ma zasięg globalny. Ale
    chyba nie rozumiesz, że zasięg to jedno, a konkretny cel strony to 2.
    Jak robię sklep z meblami, dostawy mam na terenie tylko PL to oczywiście
    do analizy biorę cały świat ;) Bo "gdyby Chińczyk chciał". Bo lightbox
    obsługuje, bo onet ma. Nie wiem jak Ci wyjaśnić fakt iż twoja
    argumentacja jest słaba (pisze delikatnie).

    > różnego rodzaju darmowe biblioteki (samych lightboxów masz kilkadziesiąt
    > dostępnych w internecie). Wszystko, co napisałem przepuściłeś przez

    Ale co ma lightbox do stron WWW? To że powinieneś dobrać oprogramowanie
    JS zgodnie z wymaganiami projektu? I że jak piszesz _oprogramowanie_
    ustalasz w jakich warunkach będzie działać?

    > pryzmat własnych doświadczeń i własnego pola działania, a przecież na
    > tym świat się nie kończy.

    Mój świat się na tym kończy ;) Na pewno masz ogromne i wieloletnie
    doświadczenie w tworzeniu globalnych stron WWW. Przepraszam,
    przedstawiłem tylko własny punkt widzenia. Ja się raczej nie znam ;) od
    lat udaje mi się to traktować jako hobby (i jeszcze mi płacą).

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps