  • Data: 2011-03-25 07:24:29
    Temat: Re: IE6
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-24 23:41, Robbo pisze:

    > Zacznijmy od tego, że ja wobec ciebie nie wykazałem się nieuprzejmością,
    > nie stosowałem docinek, ani różnych epitetów. Prosiłbym, abyś także
    > wobec mnie zachowywał się odpowiednio.

    Dobrze, przepraszam. Chodziło mi bardziej o ogólne obrażenie webmasterów
    bardziej świętych od walidatora ;)

> [...]
    > bardzo nie lubił Netscape i z tego względu, jak ktoś z tej przeglądarki
    > wchodził do sklepu, to wyświetlał się napis "Drogi użytkowniku, używasz
    > przeglądarki Netscape. Zainstaluj przeglądarkę Internet Explorer i
    > spróbuj ponownie". Długo jednak ta samowola nie potrwała, bo szef szybko
    > się zorientował i nakazał, żeby sklep działał także pod Netscape. Chodzi
    > o to, że warunki dyktuje rynek, a nie ideologia programisty. Wtedy
    > Netscape nie miał jakiegoś wielkiego udziału, a jednak właściciel sklepu
    > chciał zawalczyć o tę niewielką grupę użytkowników tej przeglądarki,

    Nie, miałeś kolegę który był idiotą. Widzisz, niestety wszystkie Twoje
    przykłady są błędne. Obecnie rynek nie posiada 2 przeglądarek. W dodatku
    są darmowe. Wiec powyższy tekst można...
    Ponadto strony koduje programista? HTML/CSS to język programowania? Coś
    się zmieniło i mi nikt nie powiedział?

    > Wszystko zależy od tego, co się robi. Jasne, że jeśli robi się stronę
    > internetową 20-osobowej polskiej firmy, to nie ma sensu inwestować w
    > obsługę IE6. Natomiast, gdybym np. robił bibliotekę lightbox, z której
    > korzystałby świat, to poważnie podszedłbym do IE6 nawet obecnie.

    Pytanie - czy piszesz lightboxa? Bo myślę, że nie. I że 80% stron jakie
    powstają w PL także nie sięga Chin. Nie sięga nawet krok poza PL.

    > A gdybyś na przykład pracował w Ebay i robiłbyś engine, który miałby
    > działać także w Chinach i w Japonii, to czy zignorowałbyś IE6?

    Nagi facet stoi przed lustrem i z podziwem patrzy na swoją męskość:
    - Dwa centymetry więcej i byłbym królem...
    Na to jego żona z lekkim uśmiechem:
    - Dwa centymetry mniej i byłbyś królową...

    To odnośnie słowa "gdyby" ;)

    > R.
    > PS. YouTube wypisuje, że nie obsługuje IE6, ale nadal pod IE6 działa :)

    Już Ci odpisano. Ja nie używam flash, u mnie YT działa w html5. I nie
    mam możliwości by mieć IE ;)
    Ponadto nigdy nie pisałem by robić WWW _nie działające_ w IE6.
    Podstawowy dostęp do treści być powinien.

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps