  • 81. Data: 2012-03-21 11:24:23
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Amazing, mają już działającą klawiaturę

    No. Nie to co w androidach.

    > Awesome, maile i kalendarz też już działają.

    No. Nie to co w androidach.

    > Może po prostu daj znać na grupie, gdy już android zbliży się
    > możliwościami do jakiegoś ajfona. I będzie to działać tutaj, nie
    > gdzieś za oceanem. Bo na razie można się pośmiać z HTC i Samsunga,
    > współczuć userom nabitym
    > w butelkę przez bezwzględnych sprzedawców.

    Poprawiłem.

  • 82. Data: 2012-03-21 11:29:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Co do Androida to używam dla tego że potrzebuję mieć dostęp do
    > internetu i stron www a na razie tylko Android daje mi możliwość w
    > miarę komfortowej pracy na względnie dużym wyświetlaczu 4.3"

    Czyli w dupie masz te wszystkie rzekomo cudowne właściwości androida i
    wybrałbyś ajfona gdyby miał większy ekran, albo jakieś HD7 lub Titana, gdyby
    było gdzie je obejrzeć.

    Wyręczając androidziarzy: nie zasługujesz na smartfona, nie znasz się,
    wystarczy ci zwykły dumbmfon, skoro nie kukasz romów.

  • 83. Data: 2012-03-21 11:53:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Czyli w dupie masz te wszystkie rzekomo cudowne właściwości androida i
    > wybrałbyś ajfona gdyby miał większy ekran, albo jakieś HD7 lub Titana,
    > gdyby było gdzie je obejrzeć.

    Marka mi obojętna, dalej mam w szufladzie PDA z WM6 tylko że to już nie ta
    epoka ale w Monopoly grało się super :)

    > Wyręczając androidziarzy: nie zasługujesz na smartfona, nie znasz się,
    > wystarczy ci zwykły dumbmfon, skoro nie kukasz romów.

    Sorry ... znam się .. :) a potrzebuję wygodne narzędzie do pracy i na razie
    tylko telefony z androidem dają mi taką możliwość.

  • 84. Data: 2012-03-21 12:32:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
> [...]
    >
    > Sorry ... znam się .. :) a potrzebuję wygodne narzędzie do pracy i na
    > razie tylko telefony z androidem dają mi taką możliwość.

    Nie tylko telefony z androidem mają ekrany 4,3'' lub większe.

    Ale że ajfony po tylu latach mają nadal jedynie 3,5'' to już w ogóle żal.pl
    Jak już tak naprawdę nie mieli pomysłu na "piątkę", to mogli chociaż zrobić
    4XL i by sprzedaż była amejzing a nie dropping.

  • 85. Data: 2012-03-21 13:53:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Nie tylko telefony z androidem mają ekrany 4,3'' lub większe.

    Z ciekawości pokaż inne .. :) i nie chodzi mi o stary Windows Mobile bo już
    troszkę zalatuje z niego starością.

    > Ale że ajfony po tylu latach mają nadal jedynie 3,5'' to już w ogóle
    > żal.pl Jak już tak naprawdę nie mieli pomysłu na "piątkę", to mogli
    > chociaż zrobić 4XL i by sprzedaż była amejzing a nie dropping.

    Długo się zastanawiałem czy może jednak iphona ale zwyciężyła właśnie
    wielkość ekranu, no i iphon nie ma flasha.

  • 86. Data: 2012-03-21 13:58:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 11:37, Skrypëk pisze:

    > No widzisz. A market w googlu też jest regionalizowany i w polskim
    > "google play" (najbardziej kretyńska nazwa ever) ponoć taka sama bieda
    > jak na polskim XBL i PSN.

    na tablecie zglosilo mi sie GooglePlay.
    W telefonie wciaz wita mnie Android Market.
    Nie zauwazylem roznicy w ilosci aplikacji badz jakis problemow z
    GooglePlay (jedynie interfejsy sa rozne) - wiec nie wiem o czym mowisz :/

    A ze market jest regionalizowany - mozliwe - ale region mozesz sobie
    ustawic sam.
    Zreszta podobnie masz w TV z ethernetem - przelaczasz na PL i masz
    widgety na ten rynek, przelaczasz na Niemcy i sciagaja sie widgety na
    tamten rynek. I to chyba dobrze - bo po co mi wiadomosci np. z Niemiec.

    Natomiast na chwile obecna (moze w przyszlosci sie to zmieni), WP7 jest
    takim kulejacym troche pomyslem - bo z czesci mozliwosci jakie dostarcza
    ten telefon (a nie ma ich za duzo) dodatkowo niektore z nich w PL nie
    beda dzialac prawidlowo.

    > Uważasz Bing Local Scout za najważniejszą usługę w telefonie? Nie
    > powinieneś się zapędzać, bo w USA ona bije gugla na głowę :>
    > Fakt, że poza hameryką Bing i Bing Maps jeszcze praktycznie nie
    > fukcjonują. Ale to telefonom wiele nie ujmuje.

    ale jak na raie bida

    > No już od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazków?

    no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po nieodpowiednich ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 87. Data: 2012-03-21 14:07:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 11:18, Skrypëk pisze:

    > Zwykłych telefonów też nadal sprzedało się wielokrotnie więcej niż
    > smartfonów.
    > Czy to znaczy, że android dołuje w sprzedaży? Nie.

    ja porownywalem jedynie te co maja tzw system operacyjny w srodku
    Nawiasem mowiac tel z symbianem nadal mialy 15x przewage w sprzedazy niz
    z WP7.

    > Modeli telefonów z WP7 jest mało, nie ma tanich szajsów jak z androidem,
    > nie każdy operator oferuje najnowsze modele (albo w ogóle żadne),
    > kiepsko były dotychczas promowane, nikt ich nie zna bo mało kto miał się
    > okazję zapoznać, a w internecie pożyteczni idioci wypisują kalumnie, bo
    > nienawidzą konkurencji i chieliby by agencja reklamowana Google
    > zmonopolizowała rynek swoim spywarem.

    a moze osoby decydujace, ktore modele maja wejsc na polski rynek to
    idioci, ze nie dostrzegli takiego idealu jak lumia z WP7?
    A moze jednak nie idioci - tylko stwierdzili, ze jeszcze za wczesnie by
    wchodzic na sile z WP7 na rynek - bo za duze ryzyko, ze bedzie klapa?

    > A ajfon (mimo że wciąż najbardziej popularny na świecie, jak bardzo by
    > androidziarze nie zaklinali rzeczywistości) jest po prostu drogi,
    > niemodny i ma za mały ekran. Lud się powoli przerzuca na szajsungi by
    > mieć większe, ładniejsze obrazki, a nie w imię jakiejś chorej
    > androidziarskiej ideologii.

    a myslisz, ze marketoidzi w Apple'u co robia - spia?
    Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego
    iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
    3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.
    Osoby, ktore chca miec wiekszy ekran - ma wybor: 4.3,5" i potem caly
    tabun tabletow >= 7".

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 88. Data: 2012-03-21 14:26:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > Nie zauwazylem roznicy w ilosci aplikacji badz jakis problemow z
    > GooglePlay (jedynie interfejsy sa rozne) - wiec nie wiem o czym

    Wg wikipedii:
    - Google Play Movie - Usługa ta jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych,
    Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
    - Google Play Music - Usługa dostępna jest jedynie dla mieszkańców Stanów
    Zjednoczonych
    - E-booki są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie
    oraz Australii

> [...]
    > jest takim kulejacym troche pomyslem - bo z czesci mozliwosci jakie
    > dostarcza ten telefon (a nie ma ich za duzo) dodatkowo niektore z

    WP7 jest kulejącym pomysłem, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada jeszcze
    polskich danych, a ciule z Google nie chcą swoich aplikacji portować na WP
    tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP klienta G+, czyli
    usługi którą świat ma w dupie.

    > no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po
    > nieodpowiednich ;)

    To se chociaż wejdź na jutubę i przestań opowiadać nieaktualne bzdury.

  • 89. Data: 2012-03-21 15:10:00
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 21 03 2012 8:44, Chris pisze:

    > Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego
    > użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie,
    > żałuję że nie ma OE na W7.

    Windows Live Mail sprawdziłeś?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 90. Data: 2012-03-21 15:17:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ALEX MR nabazgrał(a):

    > Windows Live Mail sprawdziłeś?

    Tak, niestety to już nie to samo, miało być podobnie a wyszło straszne gówno
    :( parę rzeczy jest dobrych i poprawionmych ale sporo (większość)
    spieprzona, i niestety tyczy to obsługi list dyskusyjnych bo sam mailer jest
    OK. Do tego nie znalazłem obsługi sig-ów nie mam pojęcia gdzie to ukryli,
    tak samo pisanie pod cytatem o ile pamiętam to WLM uparcie chciał pisać nad
    ..