  • 141. Data: 2012-04-03 22:10:43
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-03 21:43, Skrypëk wrote:

> [...]
    > I jeszcze jeden z drugim będzie pierdolił, że smartfon używany jako
    > smartfon (z definicji) smartfonem nie jest, a jego offline popierdółka z
    > fart-appsami jest smartfonem. Co za banda psychopatów. kyrje elejson.

    > Jakby to ujęli androidziarze: masz amatorskie, gówniarskie zastosowania,
    > nie ogarniasz smartfonów. Powinieneś sobie kupić Ipod Touch i tam
    > instalować sobie swoje słowniczki i inne pierdy.

    > Bosze..
    > Kupić smartfona za dwa tysiące by internet na nim włącząć raz na parę
    > godzin i czasem robić z niego pendrajwa - that's so fucking gay.

    Alez Ty masz traume z tymi telefonami. Uzywam jak mi sie podoba,
    instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i
    nie i innym guzik do tego. Zauwaz, ze nigdy w swoich wypowiedziach nie
    forsowalem pogladu, ze Android jest jedynym rozsadnym rozwiazaniem. Co
    wiecej, w ktoryms z tematow powyzej przyznalem iz dla osoby pytajacej WP
    moze byc rozsadniejszym rozwiazaniem. Znam wady i mocne strony kilku
    systemow, wiekszosc organoleptycznie, WP jeszcze nie mialem i poki co
    nie zanosi sie na zmiane, gdy poznalem ograniczenia tego systemu. Na
    chwile obecna NIE JEST TO SPRZET DLA MNIE. Koniec kropka. Obecnie tylko
    Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia moje
    oczekiwania, czy masz z tym problem?
    Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i
    troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na
    dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem, a ze zawsze znajdzie sie jakas
    wada? Coz, nie ma sprzetu idealnego zarowno jesli chodzi o przypadlosci
    techniczne jak i filozofie systemu.
    Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac w
    ziemie Twoja Lumie. Dla mnie to obojetne jakiego producenta bedzie to
    sprzet i jakim systemem bedzie napedzany. Wazne, zeby dzialal tak jak ja
    chce.

  • 142. Data: 2012-04-03 22:34:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Alez Ty masz traume z tymi telefonami.

    Nie traumę z telefonami tylko z ubaw z palmiarzami, którzy próbują światu
    wmówić, że smartfony służą do dłubania w systemie i słownikach.

    > Uzywam jak mi sie podoba,
    > instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i
    > nie i innym guzik do tego.

    No masz prawo używać kiepskiego smartfonu jak palma. A ja mam prawo z tego
    szydzić.

    > Obecnie tylko Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia
    > moje oczekiwania, czy masz z tym problem?

    Ale trzeba było od razu mówić, że ty nie potrzebujesz smartfona.
    Uniknęlibyśmy niepotrzebnych nieporozumień.

    > Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i
    > troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na
    > dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem,

    No teraz to się układa w spójną całość. SGS2 się nadaje dla ludzi
    niewymagających porządnego smartfona, których zadowala nieudana hybryda
    telefonu z palmem.

    > Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac
    > w ziemie Twoja Lumie.

    Nie moją Lumię, tylko mnie. Za to że chcę mieć dobry smartfon a nie jakieś
    niewiadomoco nieudolnie udające telefon i palmtop w jednym. I każdego, kto
    ośmieli się stwierdzić, że android wcale nie jest najlepszym systemem na
    smartfony. Bo przecież nigdy nie był: w czasach gdy cały świat przerzucał
    się na ajfona - wówczas najlepszy i najwygodniejszy smartfon - android był
    popierdółką niepotrafiącą nawet into EAS. No i do dzisiaj jedynie nadgania,
    bo za dużo by chciał robić naraz.

  • 143. Data: 2012-04-03 22:40:13
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]

    > najwygodniejszy smartfon - android był popierdółką niepotrafiącą nawet
    > into EAS. No i do dzisiaj jedynie nadgania, bo za dużo by chciał robić

    Tak tak Skrypek, najwazniejsze jest byc przekonanym co do swojej wiary.
    Zatem zycze Ci wielu niezapomnianych chwil z Balmerem... przepraszam - z
    WP i milej nocy :]

  • 144. Data: 2012-04-03 22:46:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Tak tak Skrypek, najwazniejsze jest byc przekonanym

    i nie dać palmiarzom wmawiać sobie głupot na temat smartfonów.

  • 145. Data: 2012-04-03 23:27:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Przygłupia i nachalna
    > reklama Lumii też nikogo oprócz przygłupów w dresach z kapturem,
    > którzy spędzają czas wolny prasując drugi komplet dresów, nie trafi.
    > Obawiam się że docelowym klientem do którego będzie skierowany ten
    > produkt, będzie ziomal w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie,

    Ej, specjalisto od telefonów z gatunku homo-telewizorus, popatrz:
    http://www.youtube.com/watch?v=IMdX42BA5pU
    Teraz Lumię ponoć reklamują cycate baby. Czy zmieniło to twoją opinię o tym
    telefonie? Opowiedz, proszę. Śmiesznie czasem posłuchać opinii proli
    czerpiących wiedzę o świecie z telewizora i dokonujących wyborów na
    podstawie reklam w przerwach Tańca z Celebrytami.