    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Tue, 3 Apr 2012 22:34:43 +0200

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Alez Ty masz traume z tymi telefonami.

    Nie traumę z telefonami tylko z ubaw z palmiarzami, którzy próbują światu
    wmówić, że smartfony służą do dłubania w systemie i słownikach.

    > Uzywam jak mi sie podoba,
    > instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i
    > nie i innym guzik do tego.

    No masz prawo używać kiepskiego smartfonu jak palma. A ja mam prawo z tego
    szydzić.

    > Obecnie tylko Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia
    > moje oczekiwania, czy masz z tym problem?

    Ale trzeba było od razu mówić, że ty nie potrzebujesz smartfona.
    Uniknęlibyśmy niepotrzebnych nieporozumień.

    > Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i
    > troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na
    > dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem,

    No teraz to się układa w spójną całość. SGS2 się nadaje dla ludzi
    niewymagających porządnego smartfona, których zadowala nieudana hybryda
    telefonu z palmem.

    > Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac
    > w ziemie Twoja Lumie.

    Nie moją Lumię, tylko mnie. Za to że chcę mieć dobry smartfon a nie jakieś
    niewiadomoco nieudolnie udające telefon i palmtop w jednym. I każdego, kto
    ośmieli się stwierdzić, że android wcale nie jest najlepszym systemem na
    smartfony. Bo przecież nigdy nie był: w czasach gdy cały świat przerzucał
    się na ajfona - wówczas najlepszy i najwygodniejszy smartfon - android był
    popierdółką niepotrafiącą nawet into EAS. No i do dzisiaj jedynie nadgania,
    bo za dużo by chciał robić naraz.