  • 121. Data: 2012-03-23 09:41:10
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Eeeee, no nie badz taki hej do przodu. Ficzer zwiazany z grzaniem jest
    > coraz popularniejszy. WP, zeby nie zostawac w tyle tez bedzie musial
    > dolaczyc ;]
    > http://applefobia.blox.pl/2012/03/Grzalka-i-wachlarz
    .html

    To ani ficzer ani bug. To po prostu niewłaściwe użytkowanie. A z "artykułu"
    wynika, że urządzenie doskonale się przed nim broni.

    A prawidłowo robi np. ta pani: http://www.youtube.com/watch?v=rIrvamOXqxs

  • 122. Data: 2012-03-23 10:04:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-23 09:23, Skrypëk wrote:
> [...]
    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    > Problem dotyczy ponoć trybu auto. Jak żeś taki wymagający fotograf, to w
    > menu wybierz sobie rodzaj oświetlenia.

    Alez ja nie chce niczego wybierac, apart w komorce to nie lustrzanka.
    Tutaj chce sie zdac na automatyke i otrzymac efekt co najmniej jak z SGS2.

    > Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

    Ciekaw jestem zatem dlaczego do tak wielkiej rangi podnosisz kwestie
    wspomniane przeze mnie lub na forum odnosnie problemow z SGS2 po update?
    "Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa."
    Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w Lumii
    800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12 godzin 36 czy
    tez zamiast 3 dni 9 dni. Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi
    reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3
    dni...

    > Jak z każdego telefonu. Powyżej przeciętnej to może robi 808 PureView.

    Nie jak z kazdego. Zarowno SGS2 jak i N8 rozkladaja L800/N9 na lopatki.
    iP4S tez radzi sobie sporo lepiej.

    > No tej które każe ci się czepiać pierdół. Nieidealne kolory na zdjęciu z
    > telefonu to jednak trochę innej klasy problem niż telefon palący się,
    > zawieszający, zamulający, resetujący...

    Tak tak, zapomniales jeszcze wspomniec o skrzypieniu.

  • 123. Data: 2012-03-23 10:39:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    > Alez ja nie chce niczego wybierac, apart w komorce to nie lustrzanka.
    > Tutaj chce sie zdac na automatyke i otrzymac efekt co najmniej jak z
    > SGS2.

    I gdyby nie te internety, to byś nawet nie zauważył różnicy.
    A mnie ludzie jakoś nie wychodzą sini na zdjęciach.

    > Ciekaw jestem zatem dlaczego do tak wielkiej rangi podnosisz kwestie
    > wspomniane przeze mnie lub na forum odnosnie problemow z SGS2 po
    > update?

    Bo to są problemy utrudniające korzystanie z telefonu.
    Tymczasem minimalnie zły odcień zdjęcia to nie jest żadna drama, się
    naprawia guzikiem "popraw" w aparacie.

    > "Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa."

    Prorokiem nie jestem, nie wiem kiedy przyleci do środkowej Europy. Gotowy
    jest, w Singapurze i w UK już dostali.

    > Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w
    > Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12
    > godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni.

    Zależy od praktyki.

    > Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi
    > reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3
    > dni...

    I co tego, jak wszystko się w nim jebie :>

    > Nie jak z kazdego. Zarowno SGS2 jak i N8 rozkladaja L800/N9 na
    > lopatki. iP4S tez radzi sobie sporo lepiej.

    Ale widziałeś na własne oczy? I jakby ci pokazać kilka próbek, to byś
    bezbłędnie rozpoznał które jest które? Czy tak tylko przyklaskujesz
    przekolorowanym opiniom z internetów?

    > Tak tak, zapomniales jeszcze wspomniec o skrzypieniu.

    Przymknąłem oko na to. Drobiazg w porównaniu ze spustoszeniem jakiego
    dokonał robot 4.0 w twoim telefonie.

  • 124. Data: 2012-03-23 10:48:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgral(a):

> [...]
    > dwa lata ;)
    > Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Eksplodujaca-kom
    orka-zabila-farmera,wid,12583639,wiadomosc.html?tica
    id=1e243
    Indyjski farmer odniósl powazne obrazenia w nastepstwie których zmarl po
    tym, jak jego Nokia 1209 wybuchla podczas prowadzonej przez niego rozmowy -
    poinformowal serwis Times of India.

    http://www.egospodarka.pl/26339,Wybuchajace-baterie-
    BL-5C-w-telefonach-Nokia,1,15,1.html
    Wybuchajace baterie BL-5C w telefonach Nokia
    W Polsce zanotowano pierwszy przypadek eksplozji baterii pochodzacej z
    wadliwej serii BL-5C montowanej w telefonach komórkowych Nokia - podaje
    "Dziennik Polski".
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Kobieta_poparzon
    a_przez_wybuchajaca_baterie_Nokii-1130.html
    Wypadek mial miejsce podczas ladowania aparatu. Bateria eksplodowala,
    nadpalajac dywan i fragment parkietu. Na szczescie nikomu nic sie nie
    stalo - opisuje swój przypadek jeden z dziennikarzy "Dziennika Polskiego",
    którego telefon mial awarie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 125. Data: 2012-03-23 11:05:54
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale widziałeś na własne oczy? I jakby ci pokazać kilka próbek, to byś
    > bezbłędnie rozpoznał które jest które? Czy tak tylko przyklaskujesz
    > przekolorowanym opiniom z internetów?

    Widzialem na wlasne oczy zdjecia z Desire, dwoch modeli Defy, kilku N8,
    SGS, SGS2. Nie odbiegaly od tego co jest prezentowane na tej stronie
    wiec nie widze powodu, zeby L800/N9 byly wyjatkami.

    > Przymknąłem oko na to. Drobiazg w porównaniu ze spustoszeniem jakiego
    > dokonał robot 4.0 w twoim telefonie.

    No wlasnie w moim telefonie nie jest zle. Wiekszosc wymienionych przeze
    mnie usterek nie powtorzyla sie. Wzroslo jednak zuzycie energii - teraz
    juz 3 dni sa malo realne, dwa spokojnie.

  • 126. Data: 2012-03-23 11:44:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > stalo - opisuje swój przypadek jeden z dziennikarzy "Dziennika
    > Polskiego", którego telefon mial awarie.

    A jakies swiezsze przypadki niz 2007? Wtedy to i laptopy Sony wybuchaly.

  • 127. Data: 2012-03-23 12:26:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgral(a):

    orka-zabila-farmera,w
    BL-5C-w-telefonach-No
    a_przez_wybuchajaca_b
    > A jakies swiezsze przypadki niz 2007? Wtedy to i laptopy Sony wybuchaly.

    Cytuje:
    "Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala
    swietnie."

    Nic nie bylo o modelu oraz o dacie :)

    ps. mój Sony tez sie grzal do póki nie poczul rury odkurzacza :) od tego
    czasu znowu jest OK.

  • 128. Data: 2012-03-23 12:47:26
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > No tej które każe ci się czepiać pierdół. Nieidealne kolory na zdjęciu z
    > telefonu to jednak trochę innej klasy problem niż telefon palący się,

    Apropos, dzwiek juz poprawili?
    http://wp7world.pl/problem-z-bateria-w-lumii-800-roz
    wiazany-teraz-jeszcze-dzwiek-i-aparat/
    Swoja droga niezla alfe na rynek wypuscili, nabywca na dziendobry dostal
    sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu sluchawkowym
    do niczego i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

    "I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom polecać? " ;]

  • 129. Data: 2012-03-23 12:53:25
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > do niczego i jakosc zdjec ponizej przecietnej.
    >
    > "I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom polecać? " ;]

    Tada, alfa przechodzi w bete:
    http://www.mobiletechworld.com/2012/03/02/new-nokia-
    lumia-800-firmware-fixes-most-of-the-issues/

  • 130. Data: 2012-03-23 13:09:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    atm nabazgrał(a):

    wiazany-teraz-jeszcze
    > Tada, alfa przechodzi w bete:
    > http://www.mobiletechworld.com/2012/03/02/new-nokia-
    lumia-800-firmware-fix
    > es-most-of-the-issues/

    To jest jak z windowsem, zanim nie wyjdą conajmniej 3 serwis packi to nie ma
    prawa dobrze działać.