  • 91. Data: 2012-03-21 15:56:03
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Windows Live Mail sprawdziłeś?

    WLM nie nadaje sie zupełnie do grup dyskusyjnych, ta funkcjonalność została
    komplenie zepsuta.

  • 92. Data: 2012-03-21 16:09:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Z ciekawości pokaż inne .. :)

    Znam tylko HTC HD7, Titan, Titan II, Lumia 900 i jakieś Samsungi Ale ten
    ostatni ma nazewnictwo i dostępność są ostro zamotane, największy to chyba
    Focus S sprzedawany w amerykańskim AT&T.
    Nie wiem jak z innymi systemami, czy są modele większe niż 4''.

    Nie bój, androidowi też zabiorą.

  • 93. Data: 2012-03-21 17:04:53
    Temat: Re: [OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 11:16, Skrypëk pisze:

    > Urojenia masz, że klienci coś wymusili. Tymczasem korzystali jedynie z
    > praw istniejących już wcześniej.

    jakbys bral udzial w jakimkolwiek publicznym przetargu dla instytucji -
    to bys sie zdziwil jakie warunki pojawialy sie w SIWZ'ach (downgrade do
    XP to byl niemal obowiazek).

    > Sporo ludzi nadal bez problemu używa fabrycznej Visty na laptopach,
    > przyzwyczaili się i bardzo im nie brakuje drobiazgów dodanych w win7.
    > Nie wszyscy wymienili komputery na nowe po premierze siódemki ani nie
    > kupili aktualizacji do win7 w promocji w karfurze po 199zł.

    tak, ci domowi - to owszem - nie mieli wyboru i uzywali to co im
    producent wcisnal (a M$ mial duze parcie na Viste i zamkniecie XP - a
    jednak jakos sie to mu nie udalo - co swiadczy raczej na niekorzysc
    Visty i potwierdzenie wczesniejszych slow).
    (Nie bede wcale odkrywczy, jesli powiem, ze sa programy, ktore chodza na
    XP i Win7, natomiast na Viscie nie daja rady - nawet w trybie
    kompatybilnosci z XP).

    Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli
    downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

    > No jak śmiesz tak mówić. Przecież to podła firma, która robi ludziom na
    > złość w zamian że jej za to płacą. Nie to co Google, który ludziom za
    > darmo niesie szczęście z nieba.

    no uzywam i windowsów i linuxa (ostatnio wlasniwie tylko windowsa) i nie
    czuje sie przywiazany do jakiegokolwiek systemu operacyjnego.
    I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w
    przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to
    co ja mam, a reszta czarne i syf.

    > Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na
    > wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

    jest W8 ma bazowac rowniez na kaflach - to wlasnie obawiam sie tej
    pseudo rewolucji na sile wpychanej przez M$ calemy swiatu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 94. Data: 2012-03-21 17:14:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 11:07, Skrypëk pisze:

    > No to czemu zmyślasz, że klienci coś wymusili?

    skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same low-endowe
    produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w firmach czy
    roznych instytucjach.

    > Statystyki skąd? Bo na ten przykład w Polsce premiera była 4 lutego.

    popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales
    parenascie dni temu.

    > No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie
    > spyware z google. Same wady.

    bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
    http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    > To jeszcze gorsze wyznanie niż te dotychczasowe, że potrzeba aż miesiąca
    > by go polubić.

    przejscie na nowy system zawsze budzi obawy: przenoszenie danych,
    znalezienie odpowiednikow aplikacji dotad uzywanych oraz pewne
    rozwiazania sprzetowe.

    WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie - wiec w obecnej
    formie nawet szans by nie mial by go nawet rozwazac.
    Na chwile obecna uwazam, ze Symbian badz iOS ma wieksze mozliwosci niz
    WP7 - z mojego punktu widzenia (ty potrzebujesz do zycia xbox live -
    wiec, no coz .... ;)
    Widocznie masz sporo czasu na granie, skoro klienci omijaja twoj sklepik
    z lumiami :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 95. Data: 2012-03-21 17:29:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Nawiasem mowiac tel z symbianem nadal mialy 15x przewage w sprzedazy
    > niz z WP7.

    Bo jest ich dużo i są tanie. Androida też jeszcze niedawno wyprzedzały.

    > a moze osoby decydujace, ktore modele maja wejsc na polski rynek to
    > idioci, ze nie dostrzegli takiego idealu jak lumia z WP7?

    Nie ideału ale to dobre telefony. I dostrzegli, bo już wszyscy operatorzy
    mają w ofercie.
    Wcześniej nie mogli, bo Lumii nie było. Nie dotarło do ciebie, że sprzedaż w
    Polsce formalnie ruszyła 4 lutego roku bieżącego?

    > a myslisz, ze marketoidzi w Apple'u co robia - spia?

    Ten najważniejszy umarł, a pozostali najwyraźniej śpią gdy im Samsung rynek
    zabiera.

    > Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego
    > iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
    > 3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.

    Teraz to już bredzisz jak Pszemol ;)
    Ajfon już przestał zachwycać, znudziło się ludziom dziubdzianie w
    przeglądarce internetowej na ekranie 3,5''.

  • 96. Data: 2012-03-21 17:34:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > jakbys bral udzial w jakimkolwiek publicznym przetargu dla instytucji
    > - to bys sie zdziwil jakie warunki pojawialy sie w SIWZ'ach
    > (downgrade do XP to byl niemal obowiazek).

    No i co z tego? Microsoft nie zmienił z tej okazji zasad licencjonowania.

    > Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli
    > downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

    Instytucjonalni lubili też downgradować nowe maszyny z XP do windows 2000,
    by ujednolicić ze starymi.
    I nic nie musieli wymuszać, downgrade rights istniały od zawsze.

    > I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w
    > przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to
    > co ja mam, a reszta czarne i syf.

    A kto wypisuje "vista to syf nad syfy"? Projektujesz na mnie swój własny
    fanatyzm.

    > jesli W8 ma bazowac rowniez na kaflach -

    Nie na samych kaflach tylko metro. To trochę więcej zmian niż tylko kafle
    zamiast ikon.

  • 97. Data: 2012-03-21 17:41:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same
    > low-endowe produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w
    > firmach czy roznych instytucjach.

    W tej chwili obracam się dla sportu wśród kłamców i fałszerzy historii jak
    ty. Wyjaśnij niby co klienci wymusili z okazji Visty albo skończ kłamać.

    > popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales
    > parenascie dni temu.

    Ja przytaczałem wzrost w lutym z 0 do 2 mln?

    > bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
    > http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    To jest nieprawda.

    > przejscie na nowy system zawsze budzi obawy:

    To widać po tym jakiej sraki dostajecie na widok reklam nowych telefonów.
    Tylko nie wiem po co to panika, skoro nikt was do kupna nie zmusza. Boicie
    się, że Nokia wam tego androida zabierze?

    > WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie

    Ależ milionom ludzi spełnia i nie czują potrzeby babrania się w androida. I
    nie przeszkadza im również brak darmowego Angry Birds, które dla
    androidziarzy zdaje się być kluczowym elementem smartfona.

  • 98. Data: 2012-03-21 17:47:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 14:26, Skrypëk pisze:

    > Wg wikipedii:
    > - Google Play Movie - Usługa ta jest dostępna tylko w Stanach
    > Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
    > - Google Play Music - Usługa dostępna jest jedynie dla mieszkańców
    > Stanów Zjednoczonych
    > - E-booki są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii,
    > Kanadzie oraz Australii

    Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
    Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych (jesli nie trzeba) - wole
    kupic normalna plyte CD i potem co najwyzej sobie zripowac do mp3 lub
    flac (lepiej) - tym bardziej, ze cena sciagnietej plyty w mp3 niewiele
    jest tansza od ceny normalnej/fizycznej plyty.
    A w razie czego serwisy typu Amazon mp3, Amazon Kindle dzialaja w PL i z
    nich korzystam bez przeszkod (rzadko, ale jednak sie zdarza).

    Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
    skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
    zamiast na 3.7" :)
    Natomiast mam dostep do pelnej polskiej prasy - i aby miec ten dostep
    wcale nie musze korzystac z uslug googla.
    Wystarczy mi, ze sprawnie dziala googlemaps, dziala wyszukiwarka i
    przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak
    np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

    > WP7 jest kulejącym pomysłem, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada
    > jeszcze polskich danych, a ciule z Google nie chcą swoich aplikacji
    > portować na WP tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP
    > klienta G+, czyli usługi którą świat ma w dupie.

    skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?

    A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami - to
    dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
    wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?
    No i dlaczego ktos mialby pomagac konkurencji - w imie czego, bo tu taki
    jeden ciul z PL by chcial?

    > To se chociaż wejdź na jutubę i przestań opowiadać nieaktualne bzdury.

    a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

    Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
    Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
    okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 99. Data: 2012-03-21 18:00:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-21 17:29, Skrypëk pisze:

    > Bo jest ich dużo i są tanie. Androida też jeszcze niedawno wyprzedzały.

    android tez niedawno startowal (niecale 2 lata).
    Symbian na rynku jest juz od dobrych paru lat - wiec nie dziwi, ze wciaz
    jeszcze jest obecny.
    Natomiast zadziwiajace, ze klienci nie postrzegli sie na takim swietnym
    systemie jak WP7 - wszak mowiles, ze najmniejsza lumia to przeciez
    taniocha (600pln ?) - wiec co tu jesnak nie chalo.
    Jak pojawil sie iPhone za > 2000pln to byly kolejki.
    Lumia za 600pln z switasnymi kaflami WP7 nie budzi niestety zadnych emocji.

> [...]
    > Wcześniej nie mogli, bo Lumii nie było. Nie dotarło do ciebie, że
    > sprzedaż w Polsce formalnie ruszyła 4 lutego roku bieżącego?

    Okolo tygodzien temu bylem w salonie Tmobile.
    Ani jednego telefonu z WP7 nie bylo - a to juz przeciez bylo ponad
    miesiac jak wprowadzono je na rynek.
    Myslisz, ze wszystko zostalo wykupione - wlacznie z makietami?

    > Ten najważniejszy umarł, a pozostali najwyraźniej śpią gdy im Samsung
    > rynek zabiera.

    moze w koncu dostrzega nowego konkurenta - Lumie.
    Na razie chyba tez uwazaja, ze nie ma co sie spieszyc z rozwojem i ich
    pozycja nie jest zagrozona.

    > Teraz to już bredzisz jak Pszemol ;)
    > Ajfon już przestał zachwycać, znudziło się ludziom dziubdzianie w
    > przeglądarce internetowej na ekranie 3,5''.

    klienci ci to mowia, czy sobie sam wymysliles?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 100. Data: 2012-03-21 18:21:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
    > Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych

    A masa ludzi korzysta a nie bawi się w wiejski tuning androida.
    I te usługi spopularyzowały smartfony, a nie linuksiarskie pierduty.

    > Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
    > skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
    > zamiast na 3.7" :)

    No jak to?!! Przecież od tego są smartfony, żeby po roku tuningu zastąpiły
    wszystkie inne urządzenia elektronicze! A dopiero co płakałeś jeden z
    drugim, że potrzebujesz slotu na dykietki SD, bo się filmy nie mieszczą.

> [...]
    > przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak
    > np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

    Do tego wystarczy ajfon, blackberry, symbian, lumia..

    > skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?
    >
    > A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami -

    Nie dzielić tylko udostępniać użytkownikom w zamian za dane osobowe.

    > to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
    > wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?

    Ale przecież piszą aplikacje. Na WP, Symbiana, iOSa...

    > a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

    A będziesz nadal opowiadał głupstwa od roku nieaktualne albo nigdy nie
    prawdziwe?

    > Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
    > Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
    > okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

    Po dokładniejszym zbadaniu sprawy okazuje się, że wszystko ci potrzebne
    jednak jest ino pod inną marką. Jedyna "wartość" dodana tego całego androida
    to możliwość łatwiejszego zrootowania i nałapania wirusów. Zdrowym ludziom
    niepotrzebna.