    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Wed, 14 Mar 2012 14:12:58 +0100

    On 2012-03-14 13:24, AL wrote:

    > mogles wcrzucic same aplikacje na backup i przywrocic je.
    > (uzywam MyBackupPro - backup robisz wybranych aplikacji lub ustawien -
    > do chmury lub na karte).
    > Nie sciagaja sie na nowo z marketu.

    Uzylem do przywrocenia app backup/restore. Niestety po takim
    przywroceniu aplikacje nie pokazalay sie w Markecie jako zainstalowane,
    moge wiec przypuszczac ze nie beda updatowane po ukazaniu sie nowszej
    wersji w Markecie.

    > zauwazylem, ze jesli jakis program jest dostosowany do ICS, to jest o
    > tym wzmianka w opisie lub ostatnich zmianacg aktualizacyjnych.
    > To przejscie na kompatybilnosc z ICS wszystkich aplikacji moze troche
    > potrwac (a czesc aplikacji bedzie dzialac pewnie bez zazutu i tu i tu).

    Sprawdzilem drugi raz - ten sam efekt, czyli nieaktywny dotyk.
    Zainstalowalem avasta, niby ok ale ikonka antywirusa teoretycznie
    powinna byc widoczna na belce lecz po pewnym czasie ja wcielo. Nie widac
    tez, zeby avast dzialal jako aplikacja w tle lub serwis...
    Ok, avast gdzies tam dziala w tle; podczas uruchamiania ktorejs ze stron
    pojawila sie na chwile ikonka na belce. W sumie fajnie, ze jest
    niewidoczny tyle, ze w blad wprowadza opcja "Pokaz ikone powiadomienia:
    Ikona powiadomienia jest istotna dla bezpieczenstwa urzadzenia"
    Wczesniej jej nie bylo teraz znow jest. No nic poobserwuje troche
    zachowanie tego programu.

    > a nie jest tak, ze lokalizacja na podst nadajnikow WiFi jest robiona w
    > ten sposob, ze on wysyla do googla jaki to punkt wifi i zwracane sa jego
    > dane polozenia?

    Wiesz, zaptaszkowujac to pole pojawia sie info mowiace "Zezwalaj usludze
    lokalizacyjnej Google na zbieranie anonimowych danych o lokalizacji.
    Niektore dane moga byc przechowywane na Twoim urzadzeniu. Proces moze
    przebiegacnawet wowczas, gdy nie sa uruchomione zadne aplikacje". Baaaa,
    Google poszlo dalej i dodalo nastepne pole tego typu :] "Lokal. i
    wyszukiwarka Google".

    > 2.3.3 - wbudowana przegladarka w DesireZ dostosowuje - i to dziala
    > b.dobrze przy dowolnym powiekszeniu, pomniejszeniu widoku strony - jak i
    > tapnieciem na dana kolumne tekstu.

    Mam na mysli pinch to zoom, czyli przyblizenie/oddalenie dwoma palcami.
    Sprawdzilem przed chwila jeszcze raz na np applefobia.blox.pl
    wyswietlajac strone w pelnej wersji (guzik na dole). W androidowej
    przegladarce nie dziala w Operze formatuje tekst zaleznie od
    powiekszenia/pomniejszenia.

    > uzyj RealCalc (zamiast kalkulatora wbudowanego)

    :] tak tak, ja uzywam Mobi Calculator Free. Nie wiem tylko w czym im
    zawadzaly procenty, wczesniej w SGS byly.

    Pojawil sie tez w systemie licznik danych, jednak o wiele bardziej
    podoba mi sie darmowy My Data Manager.