  • Data: 2012-03-14 12:24:02
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-13 15:27, atm pisze:

    > Tak, tak, wszystko sie zgadza. Liczylem jednak ze jest 21w, wszystko
    > jest plug and play, chmury i tego typu atrakcje...a tu na dziendobry
    > przeinstalowywanie wszystkiego. Nie lubie, nie lubie no ale nie ma to
    > jak czysty start.

    mogles wcrzucic same aplikacje na backup i przywrocic je.
    (uzywam MyBackupPro - backup robisz wybranych aplikacji lub ustawien -
    do chmury lub na karte).
    Nie sciagaja sie na nowo z marketu.

    > Nie ma info, ze nie jest wiec zakladam ze jest.

    zauwazylem, ze jesli jakis program jest dostosowany do ICS, to jest o
    tym wzmianka w opisie lub ostatnich zmianacg aktualizacyjnych.
    To przejscie na kompatybilnosc z ICS wszystkich aplikacji moze troche
    potrwac (a czesc aplikacji bedzie dzialac pewnie bez zazutu i tu i tu).

    > Mialem taka nadzieje. Irytujace, ze w ten sposob Google chce robic
    > machniom. W tym miejscu wychodzi jeden z niewielu plusow Symbiana.

    a nie jest tak, ze lokalizacja na podst nadajnikow WiFi jest robiona w
    ten sposob, ze on wysyla do googla jaki to punkt wifi i zwracane sa jego
    dane polozenia?

    A swoja droga - ciekawe na jakiej dokladnie zasadzie Google wie, jakie
    jest polozenie danego AP.
    W domu w pracy jak lacze - to GoogleMap pokazuje dokladnie w jakim
    jestem miejscu na mapie (i nawet trafnie :). Miesiac temu wzialem z domu
    jednego z routera i podlaczylem go na miejscu wypoczynku (Slowacja) i
    sprawdzilem na GoogleMaps polozenie. Ku mojemu zaskoczeniu GoogleMaps
    pokazal prawidlowa pozycje (w tym czasie GPS w telefonie byl na 100%
    wylaczony). Jest gdzies opis tego mechanizmu zapamietywania przez
    googla pozycji poszczegolnych AP (WiFi)?
    (czy przypadkiem nie jest tak, ze telefon pamieta ostatnia swoja pozycje
    jaka uzyskal via GPS (poprzez nawigacje np), i nastepnie jakiekolwiek
    poloczenie z uslugami Googla via WiFi (czyli dany AP) powoduje
    przyporzadkowanie temu AP danych ost.polozenia telefonu?

    > 9. Standardowa przegladarka www nadal nie dopasowuje tekstu do ekranu po
    > powiekszeniu/pomniejszeniu. W zasadzie jest to jedyny ficzer, ktory
    > trzyma mnie przy Operze.

    2.3.3 - wbudowana przegladarka w DesireZ dostosowuje - i to dziala
    b.dobrze przy dowolnym powiekszeniu, pomniejszeniu widoku strony - jak i
    tapnieciem na dana kolumne tekstu.

    > 10. Procenty nadal nie sa dostepne w podstawowym ukladzie kalkulatora.

    uzyj RealCalc (zamiast kalkulatora wbudowanego)

    --
    pozdr
    Adam (AL)