  • 21. Data: 2011-12-08 01:06:44
    Temat: Re: I po ptokach KDP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 23:29:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Tylko z punktu widzenia mieszkańca Dolnego Śląska.
    > Cała reszta kraju ma gdzieś akurat Wasze połączenia z Warszawą.

    Podobnie jak wasze poznanskie :-P

    > Ale po co, lepiej od razu zrobić węzeł w Warszawie.......

    Nie chcesz zebym czasem wpadal na targi ? To nie bede, co to malo targow w
    promieniu 2h autostrada ;-P

    > No i chyba jeszcze w Polsce taka nie powstała, która miałaby służyć do
    > komunikacji wyłącznie mieszkańców jednego dużego miasta.
    > Może poza.... A8 w jej szczątkowej postaci. ;-)

    Ale ja o calosci - co z tego ze mamy w kraju 20 mln samochodow, czy to
    jakis powod zeby im austrady budowac za ciezkie pieniadze, ktorych w
    budzecie nie ma ? :-P

    J.

  • 22. Data: 2011-12-08 01:12:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 21:49:21 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Myślałem że przyspieszyli, ale widzę, że nie.

    A po co ? Ciekawe czy ktos jeszcze z tego korzysta :-)

    > Moja koncepcja sprzed kilku lat, aby przejechać tę trasę na rowerze
    > szybciej niż pociągiem jest wciąż aktualna...

    Amatorsko ? Bo dla zawodowcow chyba zaden problem ?

    J.

  • 23. Data: 2011-12-08 09:20:16
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > A po co ? Ciekawe czy ktos jeszcze z tego korzysta :-)

    > Amatorsko ? Bo dla zawodowcow chyba zaden problem ?

    Amatorsko rzecz jasna w jeździe indywidualnej. Zawodowcy mają nieco inne
    możliwości. Tym bardziej w peletonie.
    Na Tour de France 2011 Edvald Boasson Hagen z grupy Sky Procycling
    dojechał do mety etapu długości 226,5 kilometra w czasie 5:13:03. I to
    czyni ich zawodowcami :-)

    Seco

  • 24. Data: 2011-12-08 17:16:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Podobnie jak wasze poznanskie :-P

    Tyle że my się o nie nie upominamy specjalnie.
    Mnie tam styknie co to jest i tak jest niewykorzystane, np. na 6 do Warszawy
    baną nie dojedziesz.

    > Nie chcesz zebym czasem wpadal na targi ?

    Nie.
    Mam dość korków na codzień.

    > Ale ja o calosci - co z tego ze mamy w kraju 20 mln samochodow, czy to
    > jakis powod zeby im austrady budowac za ciezkie pieniadze, ktorych w
    > budzecie nie ma ? :-P

    Tak, to jest powód.
    20 mln to jednak nie paręset tysięcy.