  • 11. Data: 2011-12-07 20:47:56
    Temat: Re: I po ptokach KDP
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-07 18:26, Cavallino pisze:

    > Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
    >
    > Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

    Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała połączenie S
    lub A z Katowicami.

    Nie, nie chodzi o wygodę miejscowych. Zobacz w nocy co się
    dzieje na DK8 - tir tira tirem pogania.

  • 12. Data: 2011-12-07 21:49:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F pisze:

    > 100km/h ho ho, ale kolega ma marzenia.
    > Kolej zlikwidowala moje ulubione polaczenie bezposrednie,
    > ale nadal z Wroclawia do Szklarskiej Poreby jedzie sie 5:12.
    > 120 km.

    Myślałem że przyspieszyli, ale widzę, że nie.
    Moja koncepcja sprzed kilku lat, aby przejechać tę trasę na rowerze
    szybciej niż pociągiem jest wciąż aktualna...

    Seco

  • 13. Data: 2011-12-07 22:32:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    > Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała połączenie S
    > lub A z Katowicami.

    Kiedyś na trasie Wrocław-Warszawa jeździło się przez Opole i
    Częstochowę...

    > Nie, nie chodzi o wygodę miejscowych. Zobacz w nocy co się
    > dzieje na DK8 - tir tira tirem pogania.

    Dobrze, że nie musze tamtędy jeździć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-12-07 22:56:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A przeczytales artykul ? No dobra, mialo byc:
    > "linii kolejowej łączącej Warszawę z Wrocławiem i Poznaniem przez Łódź"

    Od początku uważałem to za poroniony pomysł.
    Jest szybka linia przez Katowice, jest przez Poznań, więcej dobrych nie
    potrzeba.

    > Nie kazdy moze jezdzic samochodem.

    No i ok, co nie znaczy że trzeba mu wybudować cudeńko za 35 miliardów.

    > A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -

    A kto Wam każe?
    Zawsze możecie do Drezna zamiast do Warszawy sobie jechać....

  • 15. Data: 2011-12-07 22:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała połączenie S lub A z
    > Katowicami.

    Już nie przesadzaj, niby że gierkówką się jeździło wolniej przed remontami?

  • 16. Data: 2011-12-07 23:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 20:47:56 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Dla wygody wrocławiaków by starczyło by wawa miała połączenie S
    > lub A z Katowicami.

    Spore kolko.
    Poza tym ... bramki na A4 juz prawie stoja, teraz to moze sie okazac ze
    najlpiej samolotem :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-12-07 23:20:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 22:56:26 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Od początku uważałem to za poroniony pomysł.
    > Jest szybka linia przez Katowice, jest przez Poznań, więcej dobrych nie
    > potrzeba.

    IMO calkiem rozsadny. Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
    polaczenia Wroclaw-Poznan.

    > No i ok, co nie znaczy że trzeba mu wybudować cudeńko za 35 miliardów.

    No, to ze niektorzy moga nie znaczy ze im trzeba zafundowac autostrade za
    350 mld :-P

    > A kto Wam każe?
    > Zawsze możecie do Drezna zamiast do Warszawy sobie jechać....

    A wam po ch* linia do Warszawy ? I autostrada.
    Blizej macie do Berlina :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-12-07 23:25:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Spore kolko.

    Tak to już jest jak się chce ekspresówek/autostrad.
    Z każdej wioski poprawadzić takowej i to wprost jak strzelił do miejsca
    docelowego które komuś się zamarzy się nie da.

  • 18. Data: 2011-12-07 23:25:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 20. Data: 2011-12-07 23:29:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > IMO calkiem rozsadny.

    Tylko z punktu widzenia mieszkańca Dolnego Śląska.
    Cała reszta kraju ma gdzieś akurat Wasze połączenia z Warszawą.

    > Z wezlem w Kaliszu to moglby sluzyc takze do
    > polaczenia Wroclaw-Poznan.

    Ale po co, lepiej od razu zrobić węzeł w Warszawie.......

    > No, to ze niektorzy moga nie znaczy ze im trzeba zafundowac autostrade za
    > 350 mld :-P

    No i chyba jeszcze w Polsce taka nie powstała, która miałaby służyć do
    komunikacji wyłącznie mieszkańców jednego dużego miasta.
    Może poza.... A8 w jej szczątkowej postaci. ;-)

    > A wam po ch* linia do Warszawy ? I autostrada.

    Nam po nic.
    Tranzytowi była potrzebna, to zrobili.
    A my korzystamy, że leżymy na szlaku - ot i wszystko.