  • 71. Data: 2012-12-17 22:15:52
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-17 21:48, jerzu pisze:

    > Bzdura, bo nie te karty miał na myśli Alex. Chodziło mu o kartę Neste
    > ID.

    Skoro Neste ID, to pozostaje zabranie potwierdzenia z płatniczej, o
    czym pisałem ciut niżej:
    " Słowo klucz - płatność kartą. Potwierdzenie trzeba zabrać. "

    Teraz wróć do tego co pisał AZ, że on niczego wyciągać nie chce.

  • 72. Data: 2012-12-17 23:03:33
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

> [...]
    > " Słowo klucz - płatność kartą. Potwierdzenie trzeba zabrać. "
    >
    > Teraz wróć do tego co pisał AZ, że on niczego wyciągać nie chce.

    Potwierdzenie masz w postaci zestawienia platnosci. Chyba, ze uwazasz, nze
    system nie zarejestruje operacji...ale wtedy nie dostaniesz potwierdzenia,
    wiec bieganie nic nie pomoze.

    --
    Axel

  • 73. Data: 2012-12-19 08:44:31
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.12.2012 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:

    > Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
    > kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie

    Co wy, E.Leclerca w waszych wielkich miastach nie macie? ;-)

    W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
    płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
    kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok.

    Czego chcieć więcej? :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 74. Data: 2012-12-19 09:01:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-17 23:03, Axel pisze:

    > Potwierdzenie masz w postaci zestawienia platnosci.

    Widzisz, w kontekście faktu, że potwierdzenie transakcji karta należy
    zabrać z maszynki to jest nieistotne, że potwierdzenie faktu tankowania
    przychodzi na fakturze, czy też potwierdzenie masz w systemie bankowym.
    Należy zabrać jakiś papier z podajnika - oczywiście potwierdzenie czy
    paragon możesz zostawiać, ale to jakby inny temat. Teraz dodatkowo
    pojawiła się kwestia dodatkowego Neste ID, by dostać na koniec
    miesiąca zbiorczą, zamiast paragonu.

    > Chyba, ze uwazasz,
    > nze system nie zarejestruje operacji...ale wtedy nie dostaniesz
    > potwierdzenia, wiec bieganie nic nie pomoze.

    Jak nie zarejestruje to szanse na zatankowanie będą bliskie zero, więc
    pozostanie najwyżej bieganie w poszukiwaniu gotówki, bankomatu czy
    innej stacji - widzę, że dryf coraz silniejszy.

  • 75. Data: 2012-12-19 09:24:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 08:44, Dominik & Co pisze:

    > Co wy, E.Leclerca w waszych wielkich miastach nie macie? ;-)

    Macie - a tam są stacje? Z tego co wiem, to w połowie 2012 roku
    było ich 12 na cały kraj :)

    > W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
    > płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
    > kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok.

    Fajnie jest, ale taką stację trzeba mieć pod "nosem". Trzeba było
    widzieć jaką awanturę zrobiła jakiś czas temu dwójka emerytów, jak
    w Tesco na Kabatach (DC) dostali rabat 5 czy 10 groszy na litrze
    paliwa na stacjach Tesco (też takie miałem), tyle że najbliższa
    stacja jest na Górczewskiej :)

    > Czego chcieć więcej? :-)

    Śniegu na święta? ;)

  • 76. Data: 2012-12-19 11:05:13
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl>

    "Artur Maśląg" wrote in message news:kars8j$9s8$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > paragon możesz zostawiać, ale to jakby inny temat. Teraz dodatkowo
    > pojawiła się kwestia dodatkowego Neste ID, by dostać na koniec

    ROTFL! Nic nie musisz zabierac. Potwierdzenie transakcji na Neste nie
    drukuje sie automatycznie (no, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale zaraz
    odpytam zone, bo ona sie tam regularnie tankuje). Wiec nie trzeba biegac,
    jesli sie nie chce potwierdzenia. A tak btw, to raczej po zakonczeniu
    tankowania trzeba odwiesic waz, a stamtad do czytnika juz jeden krok.

    > Jak nie zarejestruje to szanse na zatankowanie będą bliskie zero, więc
    > pozostanie najwyżej bieganie w poszukiwaniu gotówki, bankomatu czy
    > innej stacji - widzę, że dryf coraz silniejszy.

    Twoj - na pewno. Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po
    potwierdzenie", ktore nie jest konieczne.

    --
    Axel

  • 77. Data: 2012-12-19 11:10:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-19, Axel <a...@o...nospam.pl> wrote:

> [...]
    > jesli sie nie chce potwierdzenia. A tak btw, to raczej po zakonczeniu
    > tankowania trzeba odwiesic waz, a stamtad do czytnika juz jeden krok.

    Oczywiscie, ze nie drukuje sie automatycznie. Przy platnosci karta,
    wkladasz ponownie i drukuje paragon+potwierdzenie, przy platnosci gotowka
    wracasz i naciskasz paragon.

    > Twoj - na pewno. Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po
    > potwierdzenie", ktore nie jest konieczne.

    Hehe, bieganie... Jak juz rozpatrujemy takie kwestie to na Neste mniej
    trzeba sie nachodzic niz na zwyklej stacji idac do budynku. No ale zaraz
    bedzie ze wiatr i deszcz w oczy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2012-12-19 11:13:55
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 11:05, Axel pisze:
    (...)
    > ROTFL! Nic nie musisz zabierac. Potwierdzenie transakcji na Neste nie
    > drukuje sie automatycznie (no, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale
    > zaraz odpytam zone, bo ona sie tam regularnie tankuje). Wiec nie trzeba

    Nie drukuje się potwierdzenie transakcji dokonanej kartę płatniczą,
    bądź paragon, jeżeli nie masz karty Neste ID?

    > Twoj - na pewno.

    Powyższe nie jest moje - to Twój pomysł z brakiem rejestracji operacji.

    > Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po potwierdzenie", ktore
    > nie jest konieczne.

    Zamiast które zaproponowałeś używanie karty Neste ID, którą trzeba
    wyjąć i włożyć do czytnika po pytaniu 'paragon czy karta Neste ID'.

  • 79. Data: 2012-12-19 11:23:08
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 11:10, AZ pisze:
    (...)
    > Oczywiscie, ze nie drukuje sie automatycznie. Przy platnosci karta,
    > wkladasz ponownie i drukuje paragon+potwierdzenie, przy platnosci gotowka
    > wracasz i naciskasz paragon.

    Czyli wracamy do punktu wyjścia - wracasz i coś naciskasz, bądź
    wkładasz Neste ID.

    > Hehe, bieganie... Jak juz rozpatrujemy takie kwestie to na Neste mniej
    > trzeba sie nachodzic niz na zwyklej stacji idac do budynku.

    Niekoniecznie - część stacji ma możliwość płacenia w budce przez okno.
    Chodzenia jeszcze mniej niż na Neste.

    > No ale zaraz
    > bedzie ze wiatr i deszcz w oczy ;-)

    Gdzieś tam na początku pisałem, że na normalnej stacji takie rzeczy nie
    występują w trakcie płacenia :)

  • 80. Data: 2012-12-19 15:10:25
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl>

    "Artur Maśląg" wrote in message news:kas416$hfr$1@node1.news.atman.pl...

    W dniu 2012-12-19 11:05, Axel pisze:
    (...)

    > Nie drukuje się potwierdzenie transakcji dokonanej kartę płatniczą,
    > bądź paragon, jeżeli nie masz karty Neste ID?

    Nie. Tylko jesli chcesz.

    > Powyższe nie jest moje - to Twój pomysł z brakiem rejestracji operacji.

    To Ty sie upierasz, ze trzeba pojsc po potwierdzenie platnosci karta,
    pytalem, po co Ci potwierdzenie. A teraz sie okazuje, ze nie wiesz, jak sie
    tankuje na Neste.

    > Zamiast które zaproponowałeś używanie karty Neste ID, którą trzeba
    > wyjąć i włożyć do czytnika po pytaniu 'paragon czy karta Neste ID'.

    Ale w momencie, kiedy stoisz i tak przed automatem. Wlozenie karty zajmuje
    jakies 10s czasu (zwlaszcza, ze portfel i tak trzeba wyjac z kieszeni).
    Zeby dostac potwierdzenie operacji, trzeba ponownie podejsc do automatu _po
    tankowaniu_. Ale jak juz pisalem - daleko nie jest.

    --
    Axel