  • From: "Axel" <a...@o...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kalhq4$1nf$1@mx1.internetia.pl> <kamj63$m0r$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@4...com>
    <50cf7ebf$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <50cf8b8a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kao58s$qch$1@mx1.internetia.pl> <kars8j$9s8$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: I po Neste
    Date: Wed, 19 Dec 2012 11:05:13 +0100

    "Artur Maśląg" wrote in message news:kars8j$9s8$1@node1.news.atman.pl...

    > Widzisz, w kontekście faktu, że potwierdzenie transakcji karta należy
    > zabrać z maszynki to jest nieistotne, że potwierdzenie faktu tankowania
    > przychodzi na fakturze, czy też potwierdzenie masz w systemie bankowym.
    > Należy zabrać jakiś papier z podajnika - oczywiście potwierdzenie czy
    > paragon możesz zostawiać, ale to jakby inny temat. Teraz dodatkowo
    > pojawiła się kwestia dodatkowego Neste ID, by dostać na koniec
    > miesiąca zbiorczą, zamiast paragonu.

    ROTFL! Nic nie musisz zabierac. Potwierdzenie transakcji na Neste nie
    drukuje sie automatycznie (no, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale zaraz
    odpytam zone, bo ona sie tam regularnie tankuje). Wiec nie trzeba biegac,
    jesli sie nie chce potwierdzenia. A tak btw, to raczej po zakonczeniu
    tankowania trzeba odwiesic waz, a stamtad do czytnika juz jeden krok.

    > Jak nie zarejestruje to szanse na zatankowanie będą bliskie zero, więc
    > pozostanie najwyżej bieganie w poszukiwaniu gotówki, bankomatu czy
    > innej stacji - widzę, że dryf coraz silniejszy.

    Twoj - na pewno. Ja caly czas pisze o wyimagnowanym "bieganiu po
    potwierdzenie", ktore nie jest konieczne.

    --
    Axel