  • 41. Data: 2012-12-16 09:31:39
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-12-15, o godz. 20:01:24
    Slavekk <s...@g...pl> napisał(a):

    > Ja pompuję wyłącznie na Shellu

    Końcówką zastaną czy przez siebie przywiezioną?

    Oczywiście absolutnie nie sugeruję, że masz coś wspólnego ze
    zniknięciem tej końcówki, żeby mieć kompresor na wyłączność :)

    --
    Jacek Midura

  • 42. Data: 2012-12-16 12:13:05
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2012-12-16 00:45, PiteR pisze:

    > Prestone do chłodnic w Realu 59zł w Auchan 29.99zł
    > margaryna manuel w Realu 4,69zł w Tesco 3,69zł
    > pasta Elmex 14zł
    >
    > itd
    >
    > trzeba być trochę poważnym.

    Fakt, jeździłem ostatnio za sankami dla dziecka, sanki które w necie
    kosztowały 60 zł, w Tesco 79 zł w Realu kosztowały 119 zł. Identyczne.
    Ja po tym sklepie płakał nie będę.

  • 43. Data: 2012-12-16 13:52:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    jerzu wrote:

    > Nie tylko w Polsce zresztą.

    Jesli real mial takie miejscowki jak w Forcie Wola, to sie nie dziwie,
    ze nie wyszlo. Przeciez tam nikt nie mieszka w okolicy i nikt nie
    przyjezdza, bo dookola sa inne sklepy w duzo lepszych lokalizacjach.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 44. Data: 2012-12-16 16:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 12:52:07 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Jesli real mial takie miejscowki jak w Forcie Wola, to sie nie dziwie,
    > ze nie wyszlo. Przeciez tam nikt nie mieszka w okolicy i nikt nie
    > przyjezdza, bo dookola sa inne sklepy w duzo lepszych lokalizacjach.

    No nie tylko - we Wroclawiu mial dobra i parking byl wypelniony.

    J.

  • 45. Data: 2012-12-16 17:31:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 15 Dec 2012 22:02:25 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Porównujesz do BP/Shell w okolicach Puławskiej?

    Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
    jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż na Orlenie. Porównuję Neste na
    Puławskiej czy przy Leclercu do Orlena pod moim domem. J.w. A Lukoil
    mi jakoś nie po drodze, więc ciężko mi porówywać go z Neste.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2012-12-16 18:00:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jerzu wrote:

    > Nie. Porównuję np. Neste i Orlen, obie na Traktorzystów. I na Neste
    > jest 9-10 gr. taniej na litrze, niż

    I to jest dużo czy mało?

  • 47. Data: 2012-12-16 18:06:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I to jest dużo czy mało?

    Gdyby było, to było dużo.
    Ale zazwyczaj między zwykłą tanią stacją a Neste różnica jest, ale w drugą
    stronę.

  • 48. Data: 2012-12-16 19:09:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-15, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
    > przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    > nie robi - może poza wyglądem. Zupełnie jak Orlen (w Dusznikach-Zdrój,
    > DK8), który w weekendy zrobił 5 groszy taniej przy płatności gotówką :>

    Dzisiaj w Ursusie - Neste, NoPb95 5.35, 100m dalej na Orlenie 5.50.

    > Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)

    A po co mi paragon ze stacji? Koncze tankowanie, wsiadam i jade. Jedyne
    co na Neste mnie wkurza, ze na niektorych (np. pod M1) tankowanie
    ostatniego litra idzie na 1/4 gwizdka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2012-12-16 19:28:49
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Iglo, Fri, 14 Dec 2012 23:01:21 +0100, pl.misc.samochody:

    > http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,13047142,
    Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

    > Zawsze było parę groszy taniej, u mnie w czasach przed-lpg zatankowanie
    > kotła 70l benzyny robilo jednak różnicę. Szkoda.

    Czytałem ostatnio, że Biedronka testuje stacje samoobsługowe i zamierza
    wejść z nimi na rynek.
    Ponad to - 1, 2, 3 jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 50. Data: 2012-12-16 19:34:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-16 19:09, AZ pisze:

    > Dzisiaj w Ursusie - Neste, NoPb95 5.35, 100m dalej na Orlenie 5.50.

    Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrów dalej Neste 5.30. :)
    (to akurat Puławska/Piaseczno, ale podobnie było w Toruniu
    czy Bydgoszczy). Jak pisałem zeszli i tak z ceną, ponieważ
    całkiem niedawno na Neste było drożej. Jeszcze zabawniej
    było porą letnią, kiedy Shell dawał takie rabaty, że można
    było zejść na ceny Neste. Dziwiłem się zresztą, że Neste
    takie ceny zapodaje, ponieważ kiedyś było taniej (można
    było przeboleć warunki jesienno-zimowe płacenia), a tu zonk.
    No, ale gdzieś czytałem wypowiedzi przedstawicieli Neste, że
    taniej nie mogą i chyba się będą zwijać.

    > A po co mi paragon ze stacji?

    Pozbawiasz się ewentualnej reklamacji. Ja paragony wyrzucam
    dopiero z kolejnym tankowaniem itd.

    > Koncze tankowanie, wsiadam i jade. Jedyne
    > co na Neste mnie wkurza, ze na niektorych (np. pod M1) tankowanie
    > ostatniego litra idzie na 1/4 gwizdka.

    Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
    (abstrahując od kolejki), jak się ktoś niegramotny trafi, bądź
    terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotów czy karty.