    Date: Sun, 16 Dec 2012 19:34:58 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: I po Neste

    W dniu 2012-12-16 19:09, AZ pisze:

    > Dzisiaj w Ursusie - Neste, NoPb95 5.35, 100m dalej na Orlenie 5.50.

    Drogo - Lukoil 5.30, kilkaset metrów dalej Neste 5.30. :)
    (to akurat Puławska/Piaseczno, ale podobnie było w Toruniu
    czy Bydgoszczy). Jak pisałem zeszli i tak z ceną, ponieważ
    całkiem niedawno na Neste było drożej. Jeszcze zabawniej
    było porą letnią, kiedy Shell dawał takie rabaty, że można
    było zejść na ceny Neste. Dziwiłem się zresztą, że Neste
    takie ceny zapodaje, ponieważ kiedyś było taniej (można
    było przeboleć warunki jesienno-zimowe płacenia), a tu zonk.
    No, ale gdzieś czytałem wypowiedzi przedstawicieli Neste, że
    taniej nie mogą i chyba się będą zwijać.

    > A po co mi paragon ze stacji?

    Pozbawiasz się ewentualnej reklamacji. Ja paragony wyrzucam
    dopiero z kolejnym tankowaniem itd.

    > Koncze tankowanie, wsiadam i jade. Jedyne
    > co na Neste mnie wkurza, ze na niektorych (np. pod M1) tankowanie
    > ostatniego litra idzie na 1/4 gwizdka.

    Mnie to niewiele wkurza, niemniej na Neste też można sobie poczekać
    (abstrahując od kolejki), jak się ktoś niegramotny trafi, bądź
    terminal mam problemy z rozpoznaniem banknotów czy karty.