  • Data: 2012-12-15 16:01:38
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 10:58:50 +0100, scobowski napisał(a):

> [...]
    Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

    > Ale nie wiesz, czy przypadkiem shell nie planuje podziałać na działce
    > samoobsługowej? :)

    Z artykułu wynika, że zamierzają zostawić te stacje tylko podciągnąć ceny
    do swoich standardów. Z plusów zostanie szybkość tankowania, nigdy tam w
    kolejce nie stałem, zwłaszcza za kimś kto wyrabia kartę i zamawia 6
    hotdogów. Liczyłem, że po wprowadzeniu przepisu umożliwiającego samodzielne
    tankowanie LPG operatorzy tacy jak neste wprowadzą gaz na swoje stacje i
    będzie znowu kapkę taniej (choć przy takiej cenie tego paliwa na wiele nie
    można liczyć).