  • Data: 2012-12-15 21:49:28
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-15 21:38, LEPEK pisze:

    > Oprócz ceny (niższej o powiedzmy 2-3 grosze, co nie robi specjalnej
    > różnicy firmie ani klientowi, ale lepiej wygląda):

    Co od dawna nie jest prawdą - nie pamiętam od kiedy, ale Neste
    przestało być tańsze jakiś czas temu, a te 2-3 grosze to żadnej różnicy
    nie robi - może poza wyglądem. Zupełnie jak Orlen (w Dusznikach-Zdrój,
    DK8), który w weekendy zrobił 5 groszy taniej przy płatności gotówką :>

    > - miejsce - stacje zwykle nie są jedna na drugiej, więc ktoś tam i tak
    > zajedzie w potrzebie zatankowania po drodze

    Eeeee? Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich okolicach (zresztą nie tylko)
    stacji dostatek i Neste jakoś specjalnie atrakcyjne z racji lokalizacji
    nie było - ot kolejna stacja.

    > - brak zawracania dupy hottogami, kartami na punkty i
    > możepłyndospryskiwaczami

    Demonizujecie. No, ale za paragonem zawsze możecie pobiegać :)