  • 21. Data: 2013-10-10 22:41:45
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Strasz czy ITD ?

    Straz

    > Bo ITD ... ustawowo zapisane ze powyzej 10 wysylaja.

    > Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
    > yanosika zlekcewazysz :-)

    Nie widziałem tablicy bo jakbym widział to bym pewnie zwolnił.
    Chociaz nie wiem czy do 50...

    > nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
    >:-)

    yanosik, anacron swoją droga.
    Na poczatek napisze im o błędzie pomiarowym.

    W sumie chciałem wypróbować sposób kolejkowy (jemu powierzyłem, a ja jemu
    powierzyłem, a ja jemu) i sprawdzic kiedy im sie znudzi ale to może kiedyś
    indziej albo w późniejszym czasie jak sie uprą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 22. Data: 2013-10-10 22:41:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Do tego też zostały powołane, więc nie bardzo rozumiem czemu
    > narzekasz.

    Oczywiscie.
    ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.
    Kazdy z nas pozostanie przy swoim.
    Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.

    > O jakiej chorobie piszesz? O przekraczaniu prędkości na terenie
    > zabudowanym? Tak, dość powszechna choroba. Zostałeś potraktowany
    > objawowo - pomoże, czy jakoś to rozchodzisz?

    Nie, o sciganiu wybranych wykroczen bo te dja najwiekszy zysk.
    A ze niebezpieczesntwa zandego, to juz znaczenia nie ma.

    > Zdziwiłbyś się, ale to nie żadne "kurwienie się" tylko zwykłe
    > spełnianie swoich obowiązków.

    O tym własnie mówie.
    zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie ich klepał po plecach i tak im mówił.
    A ze 90% ludzi uwaza to za kurwienie...

    > Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
    > pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by
    > nie było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

    No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

    cbdu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 23. Data: 2013-10-10 22:41:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie dające się usunąć wątpliwości
    > rozstrzyga się na korzyść oskarżonego.

    Dziekuje bardzo. Wynik oczywiscie przekaże grupie. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 24. Data: 2013-10-11 08:28:14
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-10 22:41, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a):
    (...)

    > Oczywiscie.
    > ale nie chce mi sie koljnego flejma zaczynać.

    :)

    > Kazdy z nas pozostanie przy swoim.

    Być może, ale...

    > Ja ze w ogole nie po to, ty ze praktycznie tylko po to.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Napisz dlaczego próbujesz dyskutować ze swoimi imaginacjami o tym
    co ja napisałem, a nie z tym co napisałem? Podobieństwo między
    tym co ja napisałem, a tym co Ty napisałeś jakobym ja napisał
    jest niewielkie - podkreślone.

    > Nie, o sciganiu wybranych wykroczen bo te dja najwiekszy zysk.
    > A ze niebezpieczesntwa zandego, to juz znaczenia nie ma.

    Nawet w tym wątku widać, że ściganie wykroczeń (w tym ograniczeń
    prędkości) jest jak najbardziej na miejscu.

    > O tym własnie mówie.
    > zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie ich klepał po plecach i tak im mówił.
    > A ze 90% ludzi uwaza to za kurwienie...

    Uważaj z tym 90% - 90% złapanych pewnie tak, ale nie 90% ludzi :>

    > No widzisz, a oni tylko to jedno. Ciekawe, prawda?

    Widzę, że nie tylko jedno, wiec nieprawda. Szkoda, że Ty widzisz tylko
    jedno (w czym nie jesteś odosobniony).

    Niczego nie udowodniłeś:>

  • 25. Data: 2013-10-11 10:12:11
    Od: p...@g...com

    --Konkretną lokalizację radaru. -- Pozdor Myjk

    http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/resko.ht
    no chyba ze cos nowego wymyslili

    P.

  • 26. Data: 2013-10-11 10:37:53
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 10 października 2013 14:22:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    >
    > liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."

    Wychodzi że jednym mandatem poprawili bezpieczeństwo. Dostałeś list. Wkurwiłeś się.
    Pożaliłeś tutaj. Parę osób się do niej podłączyło. U Ciebie i innych pozostał w
    pamięci ślad że łapią i trzeba uważać. Podnieśli bezpieczeństwo jak pare osób zacznie
    trochę bardziej uważać? Podnieśli i na dodatek parę groszy za to dostaną od Ciebie.

  • 27. Data: 2013-10-11 10:46:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > co ja napisałem, a nie z tym co napisałem? Podobieństwo między
    > tym co ja napisałem, a tym co Ty napisałeś jakobym ja napisał

    To może Ty napisz (skoro twierdzisz, ze nie mam racji), jakie zadania
    ustawowo zostały nałożone na straz miejską i które z tych zadań straże
    wykonują i w jakich ilościach.

    Bo o ile w większych miastach zapewne troche innych zadań mają (chociaż
    jakby zliczyc karanie za nieprawidlowe parkowanie i kontrolowanie predkosci
    to boję się ze to i tak bedzie wiekszosc ich pracy) o tyle w tych
    wszystkich pipidówka to czesto fotosy to 90% ich zajęć.

    Ja mieszkam w Poznania i poza tym, ze kiedys założyli mi blokade w bocznej,
    piaskowej ulicy za 50zł (nikomu nie przeszkadzałem, ruchu nie blokowałem,
    bo tam poza parkującymi ruchu nie ma, znak ustawiony tak, ze własciwie do
    niczego sie nie odnosi ale obok jest duzy parking płatny...), drugi raz
    założyli mi mandat ale wzieli w łape 20zł to innej działalności straży
    miejskiej nie znam. wiec moze mnie uświadomisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 28. Data: 2013-10-11 10:57:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:
> [...]

    >Podnieśli bezpieczeństwo jak pare osób zacznie trochę bardziej
    >uważać? Podnieśli i na dodatek parę groszy za >to dostaną od Ciebie.

    Bo to kapelusznik z urodzenia.
    Inaczej dostalby odpowiedz: no widzisz, i po co bylo zwalniac do 79,
    jechalbys 100, to teraz nie mialbys niesmaku, ani watpliwosci co
    zrobic: nie wiem kto prowadzil, i bez punktow :-)

    Fakt ze to byla rada dobra dawniej i nie we wszystkich gminach.
    Teraz te fotoradary ITD pracuja ponoc stale i nie ma co liczyc ze
    skrzynak pusta stoi :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-10-11 11:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Podnieśli bezpieczeństwo jak pare osób zacznie trochę bardziej uważać?
    > Podnieśli i na dodatek parę groszy za to dostaną od Ciebie.

    Po pierwsze:
    - o jakiej poprawie bezpieczenstwa mówisz? Dla ciebie 62 osobówką to jest
    niebezpiecznie?
    - po drugie nic nie dostaną, tylko kase wydadza na korespondencję.
    Nawet jak na koncu bede musiał zapłacic, to bedzie to trwać i trwać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 30. Data: 2013-10-11 11:20:42
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2013 11:00:40 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >

    > Po pierwsze:
    >
    > - o jakiej poprawie bezpieczenstwa m�wisz? Dla ciebie 62 osob�wk� to jest
    >
    > niebezpiecznie?
    >
    > - po drugie nic nie dostanďż˝, tylko kase wydadza na korespondencjďż˝.
    >
    > Nawet jak na koncu bede musia� zap�acic, to bedzie to trwa� i trwa�...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu� tak�e
    "_")

    > Dyplomata potrafi powiedzie� "id� do diab�a" w taki spos�b,
    >
    > �e w�a�ciwie cieszysz si� na t� wypraw�.

    Jak będziesz kiedyś tamtędy jechał to pojedziesz osobówką nie +15 tylko +5. W innych
    miejscach też będziesz bardziej uważał. Czy dostaną kasę to inna sprawa. Zrobią sporo
    żeby dostać. Im się nie spieszy. Mogą dostać za rok.