  • 11. Data: 2013-10-10 20:33:07
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
    > Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...
    LOL
    No to ci przyślą Kaśkę Chudy i ci opierdoli piwnice z przetworów LOL
    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-10-10 20:46:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie są w stanie udowodnić, że przekroczyłeś o więcej niż 10 :) - a
    > dopiero to podlega karze.
    > Błąd radaru to +- 3km/h - czyli mogłeś jechać zarówno 59 jak i 65...

    Tak mi sie wydawało i chyba na początek tak im odpiszę.

    > Rozumiem są różne słabości - trzeba mieć wyrozumiałość... ale
    > komediant straszy wiejskiej?

    Licze na to, ze to jakas przygłupia dupa... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 13. Data: 2013-10-10 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > LOL
    > No to ci przyślą Kaśkę Chudy i ci opierdoli piwnice z przetworów LOL
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Ale... ja przetwory trzymam w kuchni...
    Ale jakby Kaska chciała jakies przetwory to moze mi operdolic...

    Az tak mnie zadziwili! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 14. Data: 2013-10-10 21:10:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Oct 2013 12:22:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > I niech ktoś mi powie, ze chodzi o bezpieczenstwo...
    > Zapłacę im tylko wtedy, jak mi komendant laskę zrobi...

    Strasz czy ITD ?

    Bo ITD ... ustawowo zapisane ze powyzej 10 wysylaja.

    > P.S. Jak widac, Cb to za mało, trzeba jednak jeszcze janosika uruchamiać...

    Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
    yanosika zlekcewazysz :-)

    > No to znowu mnie czegoś nauczyli.

    nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-10-10 21:21:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-10 21:10, J.F. pisze:
> [...]
    (...)

    > Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
    > yanosika zlekcewazysz :-)

    Zastanawiające, prawda? A co do yanosika - znowu mieli jakąś awarię
    serwerów i lipa z używania :)

  • 16. Data: 2013-10-10 21:32:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-10 15:18, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
    (...)

    > Co robi laskę?

    Komendanta i byc moze laske robic potrafi :)

    > Tak, no po prostu ubaw po pachy, wielkie służby za miliony złotych zajmują
    > się nie tym co czego zostały powołane i za im sie płaci.
    > No fantastycznie.

    Do tego też zostały powołane, więc nie bardzo rozumiem czemu narzekasz.

    > no widzisz, ja nie przecze, ze mozna syfa leczyc pudrem.
    > Ale czy nie lepiej zamiast pudrowac to wyleczyć chorobę?

    O jakiej chorobie piszesz? O przekraczaniu prędkości na terenie
    zabudowanym? Tak, dość powszechna choroba. Zostałeś potraktowany
    objawowo - pomoże, czy jakoś to rozchodzisz?

    > P.S. Ja nie płacze, uważam po prosut ze w straży miejskiej pracują zwykli
    > ludzie i im czesciej powie im sie, ze sie im wspolczuje kurwienia sie w
    > pracy i na im wiekszy ostracyzm spoleczny natrafią tym wieksza szansa, ze
    > moze coś sie zmieni.

    Zdziwiłbyś się, ale to nie żadne "kurwienie się" tylko zwykłe
    spełnianie swoich obowiązków. Gdyby jeszcze zwierzchnicy bardziej
    pilnowali innych obowiązków (a w większości tak jest) to w ogóle by nie
    było specjalnych wątpliwości co do zasadności ich pracy.

    > Ale wiem ze to złudne nadzieje, bo taki straznik zawsze bedzie miał wielu
    > kolegów podlizywusów, którz beda liczyli ze w razie czego anuluje im
    > mandat. Wiec nikt mu w oczy tego nie powie.

    Jasne :>

  • 17. Data: 2013-10-10 21:37:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-10 18:19, ZIWK pisze:
    (...)
    > Nie są w stanie udowodnić, że przekroczyłeś o więcej niż 10 :) - a
    > dopiero to podlega karze.

    Tak naprawdę to powyższe prawdą nie jest - za jazdę do +10km/h
    jest do 50zł, choć to pewnie FR i da się wyłgać.

  • 18. Data: 2013-10-10 21:38:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    W dniu 10/10/2013 14:22, Budzik pisze:
    > Kurwa, jade
    sobie dzis droga 10 od Warszawy w kierunku Torunia a tam dwa nowe
    fotoradary. Oczywscie jest tam teren zabudowany taki, ze nic wlasciwie
    nie ma a z poczatku terenu gladko widac koniec.
    Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie
    blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba
    dopiero co go uruchomili. Mam nadzieje, ze byl to jeszcze etap odpalania
    tego dziadostwa i obedzie sie bez konsekwencji.

    Golym okiem widac, ze miejsca gdzie (jeden byl jeszcze folia owiniety)
    znajduja sie te nowe urzadzenia trudno uznac za szczegolnie
    niebezpieczne. Jedno z tych miejsc to zupelnie nieporozumienie zarowno
    jesli chodzi o teren zabudowany jak i fotoradar - za to swietne zeby
    jadac sobie przez pole wjechac w 200 metrowy teren zabudowany bez
    zabudowan na niemal prostej drodze i dac sie wydoic.

    I nie tyle mnie denerwuje fakt, ze tym razem pstryknelo ale glownie to,
    ze te gowna beda tam teraz staly i bedzie trzeba zwalniac w miejscu
    gdzie w zasadzie nie jest to potrzebne.

    A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.
    No tylko co z tego jak w rzeczonym miejscu glownym zagrozeniem jakie w
    tej chwili jest to ten fotoradar.
    No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad
    setke... ale jakie bylo zagrozenie?

    --
    mk4

  • 19. Data: 2013-10-10 21:46:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-10 21:38, mk4 pisze:
    > sobie dzis droga 10 od Warszawy w kierunku Torunia a tam dwa nowe
    > fotoradary. Oczywscie jest tam teren zabudowany taki, ze nic wlasciwie
    > nie ma a z poczatku terenu gladko widac koniec.

    Konkrety poproszę.

    > Widocznosc dobra wiec sie tam po prostu jedzie. No i oczywiscie
    > blysnelo. Przy radarze krzatali sie jeszcze jacys spece, ktorzy chyba

    Taaa, po prostu się jedzie ...
    (...)

    > A dla grupowych mentorow - tak na liczniku bylo cos kolo 120.

    o właśnie - a jakie jest ograniczenie?

> [...]
    > tej chwili jest to ten fotoradar.

    Konkrety poproszę.

    > No i wyszlo, ze jestem wariatem drogowym, ktory "w miescie" leci ponad

    Uuuu, to było na zabudowanym? To nie było bez przyczyny i wcale się nie
    dziwię, że za 120km/h fotki robią:>

  • 20. Data: 2013-10-10 22:12:16
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-10-10 20:46, Budzik pisze:

    > Tak mi sie wydawało i chyba na początek tak im odpiszę.
    Po pierwsze - nie próbuj odpowiadać na załączonym świstku - nie masz
    takiego OBOWIĄZKU! - bo standardowy świstek to pewny mandat i punkty i
    koszty - tylko napisz normalną w miarę uprzejmą odpowiedź.

    Podaję paragrafy:
    1)

    Wymagania techniczne dotyczące fotoradarów zawarte w ,,Rozporządzeniu
    Ministra Gospodarki z 9 listopada 2007r. w sprawie wymagań, którym
    powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu
    drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych
    podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych."
    Dziennik ustaw nr 225 poz.1663:
    mają brzmienie:
    Rozdział 3 § 23: Wartości błędów granicznych dopuszczalnych wskazania
    prędkości przyrządu przy zatwierdzeniu typu i legalizacji pierwotnej
    oraz ponownej w:
    2) znamionowych warunkach użytkowania - wynoszą:
    a) ? 3 km/h - dla prędkości do 100 km/h.

    2)
    Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym." (tekst
    jednolity na podstawie Dziennika Ustaw z 2012r. Poz 1137, 1448 z 2013r.
    Poz 700, 991) Art 129h ust.5 pkt3: brzmi:
    3) sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące,
    z uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na
    drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia
    zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu
    kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;

    3)
    Ponieważ nie ma możliwości jednoznacznego i niepodważalnego ustalenia,
    czy samochód kierowany przeze mnie jechał w tym momencie z szybkością
    poniżej xxxxxkm/h, czy powyżej - co wynika z dopuszczalnego błędu
    pomiarowego fotoradaru, a tym samym czy wykroczenie podlega karze -
    zachodzi przypadek rozstrzygnięty przez Ustawodawcę w Kodeksie
    Postępowania Karnego Art.5 § 2. : Nie dające się usunąć wątpliwości
    rozstrzyga się na korzyść oskarżonego.

    :)

    > Licze na to, ze to jakas przygłupia dupa... ;-)

    Strasz nie ma prawa do występowania przed sądem - musi to zrobić
    polucja, a grzywna zasądzona przez sąd już idzie na skarb państwa, a nie
    do kieszeni gminy... więc gdzie tu interes straszaków?

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\