  • 11. Data: 2011-12-05 13:06:23
    Temat: Re: I love rally
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 11:41, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Zależy do czego :-) W rajdach napewno zabawa największa w AWD, RWD.
    > Cywilnie ? :-) W 95% wystarczy RWD - najlepszy kompromis radochy i
    > efektywności :-)

    Radocha w RWD cywilnie najczęściej kończy się kręceniem bączków pod
    Castoramą. ;) Zima idzie, radochę to ja mam przejeżdżając z uśmiechem
    obok sąsiada z łopatą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-12-05 16:07:26
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-05 13:06, kamil wrote:

    > Radocha w RWD cywilnie najczęściej kończy się kręceniem bączków pod
    > Castoramą. ;)

    Słabą masz zatem wyobraźnię :-)

    > Zima idzie, radochę to ja mam przejeżdżając z uśmiechem
    > obok sąsiada z łopatą.

    Jesli jedyne co Ci przychodzi do głowy jako radośc z jazdy AWD to
    przejeżdżanie kogoś kto utknąl w śniegu to bardzo mi przykro :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 13. Data: 2011-12-05 16:35:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 15:07, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Słabą masz zatem wyobraźnię :-)

    Fakt, jest jeszcze zapierdalanie 150 przez wioski. ;-)

    > Jesli jedyne co Ci przychodzi do głowy jako radośc z jazdy AWD to
    > przejeżdżanie kogoś kto utknąl w śniegu to bardzo mi przykro :-)

    Jeśli myślisz, że to moja jedyna radość, toś biedny. Na szczęście
    mokrych rond mam w okolicy dosyć. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2011-12-08 11:33:03
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-05 16:35, kamil wrote:

    > Fakt, jest jeszcze zapierdalanie 150 przez wioski. ;-)

    Widzę, że jesteś dobrze poinformowany. To co jeszcze oprócz wyżej
    wymienionych ? :-)

    > Jeśli myślisz, że to moja jedyna radość, toś biedny.

    Fakt, wspominałeś jeszcze o zapierdalaniu 150 przez wioski ;-)

    > Na szczęście mokrych rond mam w okolicy dosyć. ;)

    I co z tymi rondami ? :-) Pochwal się :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik