  • 11. Data: 2018-09-29 15:03:55
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2018 14:43:55 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > z pierwszeństwem - zero wypadków z udziałem pieszych. ale to nie w
    > ameryce ani europie.
    > Ale mam inny pomysł. w takich przypadkach jak na filmie, w który
    > ewidentnie widać dwa fakty:
    > 1 kierowca ślepy totalnie nie ustąpił pierwszeństwa
    > 2 piesi pewni swoich praw, nie pomyśleli o ograniczonym zaufaniu ani o
    > możliwej awarii pojazdu zasłabnięciu kierowcy
    >
    > więc może w (ewidentym - powtarzam) przypadku jak na filmie, kierowcy
    > maksymalny możliwy mandat za nieustąpienie, a pieszym tak samo mandat za

    Piesi to juz zostali ukarani i pouczeni, wiec mysle, ze im wystarczy
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-09-29 15:19:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2018 o 13:57, J.F. pisze:

    > No i dlatego to pierwszenstwo pieszego na chodniku wydaje mi sie
    > glupie.

    Statystyki tego nie potwierdzają. Tam gdzie panuje pierwszeństwo
    Schrodingera ginie więcej pieszych.

    Shrek.

  • 13. Data: 2018-09-29 15:20:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2018 o 14:43, ToMasz pisze:

    > więc może w (ewidentym - powtarzam) przypadku jak na filmie, kierowcy
    > maksymalny możliwy mandat za nieustąpienie, a pieszym tak samo mandat za
    > ewidentne narażenie swojego życia?

    No - a jak komuś tir w dupę wjedzie to dobić.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-09-29 16:35:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Sep 2018 14:18:16 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Winny jest kierowca radiowozu jesli zatrzymal sie zeby przepuscic pieszych jak
    stali na chodniku.

    Bzdura.

    > Jesli weszli przed radiowozem to powinni zostac przez kierowce radiowozu obtrabieni
    i ukarani. Nigdy nie przepuszczam pieszych stojacych na chodniku przy przejsciu. A
    jak wymuszaja wejscie to zawsze trabie.

    Jeżeli potrącisz, to nie wybronisz się.

  • 15. Data: 2018-09-29 22:45:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.09.2018 o 15:03, J.F. pisze:

    > Piesi to juz zostali ukarani i pouczeni, wiec mysle, ze im wystarczy
    > :-)

    Trochę bez związku. mój pomysł, w zamyśle, ma przestrzec, uchronić
    pieszych przed bezmyślnym włażeniem na pasy. A ze media i społeczeństwo
    mają inny plan - mówi się trudno żyć trzeba.
    Tak czy owak, jeśli mnie się zdarzy potrącić kogoś, kto miał
    pierwszeństwo, ale wlazł pod koła _NIE PATRZĄC_, zapytam sędziego - a
    czy karetka na sygnale też może się wpierdzielić pod koła innemu
    pojazdowi? Bo prawo mamy takie same dla pieszych i dla karetki....
    ToMasz

  • 16. Data: 2018-09-29 23:35:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2018 o 22:45, ToMasz pisze:

> [...]
    > czy karetka na sygnale też może się wpierdzielić pod koła innemu
    > pojazdowi? Bo prawo mamy takie same dla pieszych i dla karetki....

    Raczej czy jak na zielonym pierdolnie cię "szwagier" jadący na czerwonym
    to jest wina twoja cz szwagra?

    Sprawa jest prosta - pieszy na przejściu ma pierwszeństwo, w tym
    przypadku nawet jakbyś się nie wiem jak spinał nie podciągniesz tego pod
    "wtargnięcie". Wina kierownika.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-09-30 00:40:07
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 29.09.2018 o 23:35 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Raczej czy jak na zielonym pierdolnie cię "szwagier" jadący na czerwonym
    > to jest wina twoja cz szwagra?

    Jak nadjeżdżał z Twojej prawej to Twoja... Przynajmniej nie tak dawno ktoś
    tu starał się coś takiego udowodnić.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2018-09-30 01:12:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo, tak jak pierwszenstwo ma pojazd
    opuszczajacy skrzyzowanie nad tymi co im sie zielone zaswiecilo. Wjechal na zielonym
    to dokad nie zjedzie ma zielone. Pieszy ma pierwszenstwo na pasach pod warunkiem ze
    znalazl sie na nich zgodnie z przepisami. Pierwszenstwo pieszego na pasach jest
    warunkowe. Musi spelnic jakies warunki zeby je mial. Jesli nie spelnil warunkow a
    znalazl sie na przejsciu to w razie jakiegos zdarzenia bedzie winny. W takich
    sytuacjach kamerka moze okazac sie bezcenna bo jest szansa ze sedzia dopusci jako
    dowod nagranie z kamerki. A na 100% jesli bedzie nagranie z kamerki to zainteresuje
    sie nim policja. Z tym ze ja zanim byl dal policjantowi karte to bym zrobnil kopie w
    telefonie i wyslal na chmure albo swoja skrzynke. Zeby sie nie okazalo ze karta
    zginela.

  • 19. Data: 2018-09-30 07:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    telefonie i wyslal na chmure albo swoja skrzynke. Zeby sie nie okazalo ze karta

    I gdzie tu kołku jeden widzisz winę pieszego w tym konkretnym przypadku?

    Shrek

  • 20. Data: 2018-09-30 07:29:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2018 o 00:40, Kubuś Puchatek pisze:

    > Jak nadjeżdżał z Twojej prawej to Twoja... Przynajmniej nie tak dawno
    > ktoś tu starał się coś takiego udowodnić.

    No w sumie racja - pieszy dostał z prawej - wina pieszego;)

    Shrek