  • Data: 2018-10-06 12:06:28
    Temat: Re: I kolejny .. Egzaminu nie było.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Oct 2018 11:48:47 +0200, kolotak napisał(a):

    > Z poniższego wynika tylko taki wniosek :
    > Jeżeli PRZED przejściem stoją piesi, więc muszę się
    > ZAWSZE zatrzymać przed przejściem dla pieszych, bo obowiązuje mnie zasada
    > ograniczonego zaufania, bo zachowanie pieszych sugeruje zamiar wejścia
    > na przejście.

    Polemizowalbym, bo z ich zachowania wynika, ze stoja i czekaja.
    Ale to na wypadek, gdyby weszli i musialbym sie bronic, bo jak widac -
    interpretacja moze byc szeroka.

    Co innego, jak pieszy po chodniku idzie do kraweznika - tu mozesz
    ocenic, ze sprawia wrazenie, ze sie nie zatrzyma :-)

    > Pytanie jest : Po jakiego Zenka tyle p osłów traciło czas i nasze pieniądze
    > na debatę nad projektem ustawy o pierwszeństwie pieszego, ostatecznie
    > odrzuconym ?
    > Skoro jakiś WSA stwierdził że należy się zatrzymywać przed przejściem,
    > bo obowiązuje zasada ograniczonego zaufania.

    Na razie stwierdzil, ze zatrzymanie w tej sytuacji nie łamie zakazu
    zatrzymywania przed przejscuem.

    J.