  • Data: 2018-10-07 14:18:23
    Temat: Re: I kolejny .. sugeruje zamiar wejścia.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, October 6, 2018 at 7:06:15 PM UTC+2, kolotak wrote:

    > ZAWSZE MUSZĘ, bo pieszy sugeruje zamiar wejścia
    > i obowiązuje mnie zasada ograniczonego zaufania, art. 4 PoRD,

    Zasada "ograniczonego zaufania" to nie zasada "totalnego braku zaufania".

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć, że
    inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego, chyba że
    okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania

    Czyli generalnie masz prawo zakladac, ze wszyscy przestregaja PoRD, chyba ze
    "okolicznosci..." czyli np. zatacza sie jakis pijany, biegnie dziecto itp...
    Jesli ktos zachowuje sie standardowo/normalnie to nie musisz zakladac, ze odwali
    jakas glupote!