-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
nother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5889c1b8$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<o6f2it$qjf$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <o6f2it$qjf$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: I jeszcze o hakach - wiązka elektryczna
Date: Fri, 27 Jan 2017 16:02:59 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19705
Lines: 18
Message-ID: <588b6131$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.93.238
X-Trace: 1485529393 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15198 83.4.93.238:56170
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1721
X-Received-Body-CRC: 3199484918
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598208
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
news:o6f2it$qjf$1@node1.news.atman.pl...
>U mnie stałe 12V na haku wywoływało korozję (od śniegu / soli / może
>deszczu), więc gdzieś w środku rozpiąłem te 12 V.
> Zalety i wady: 12 V na haku ułatwi złodziejowi sabotaż alarmu / kamery
> / co tam masz.
> Brak 12 V na haku uniemozliwi awaryjne podładowanie aku, gdyby akurat
> siadł (na mrozie itp.) i np. nie chciał otworzyć centralnego zamka.
Ale ja wyjmę wszystkie bezpieczniki, a załączał będę tylko na czas
holowania. Z awaryjnym otwieraniem problemu nie mam, bo tradycyjna
wkładka i klucz z grotem są na wyposażeniu ;-).
Zostało tyko ciąganie drutu.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.17 08:31 ąćęłńóśźż
- 28.01.17 10:10 Yogi\(n\)
- 30.01.17 07:46 Mirek Ptak
- 30.01.17 09:30 Maseł
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112