-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
Date: Thu, 19 Apr 2012 23:53:28 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <jmq1go$hs3$3@node2.news.atman.pl>
References: <4f907b5a$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
<jmpube$kj$1@mx1.internetia.pl> <jmpud7$f2a$1@node2.news.atman.pl>
<4f907ee7$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<jmq0fb$hs3$1@node2.news.atman.pl> <jmq1c2$ror$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.146.153.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1334872409 18307 188.146.153.35 (19 Apr 2012 21:53:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Apr 2012 21:53:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120411 Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jmq1c2$ror$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445153 pl.pregierz:2000399
[ ukryj nagłówki ]On 04/19/2012 11:51 PM, hikikomori(R) san(R) wrote:
>>
>> Ano, ale mógł się rozejrzeć i nie powodować dwuznacznych sytuacji.
>> Jakby zatrzymał się po prawej to nawet lepiej byłoby mu zawrócić.
>
> tylko, ze wtedy przecinalby lewy pas, szybszy, a tak pasow w swoim
> kierunku jazdy nie przecinal, wiec grozilo mu jedynie wjechanie
> pojawiajacego sie znikad tira w dupsko...
>
Z tego co widać na raz i tak by nie zawrócił, więc cały manewr
rozpoczynając go na lewym pasie zająłby mu dłużej więc coś mogłoby
nadjechać. Zjechałby na praw pas, popatrzył w przód/tył i zawrócił na
raz i pojechał w pizdu.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.12 23:54 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 19.04.12 23:57 to
- 20.04.12 00:03 hikikomori(R) san(R)
- 20.04.12 00:35 macso
- 20.04.12 00:39 to
- 20.04.12 00:45 Roman Stachowiak
- 20.04.12 00:48 hikikomori(R) san(R)
- 20.04.12 06:38 Maurycy Poszepszyński
- 20.04.12 07:00 Marek Dyjor
- 20.04.12 07:01 Marek Dyjor
- 20.04.12 07:03 Marek Dyjor
- 20.04.12 07:17 Agent
- 20.04.12 07:21 Agent
- 20.04.12 07:28 DoQ
- 20.04.12 07:30 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów