  • 71. Data: 2012-03-17 09:59:59
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-03-2012 10:08, Waldek Godel pisze:
    > Wikipedia się nie liczy :-P

    Miałem 5130 w 1998r, prosto z salonu Idei. Nie dość że szpan bo DCS, to
    jeszcze węża miałem w kieszeni ;>

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 72. Data: 2012-03-17 11:49:46
    Od: atm <...@v...pl>

    Przy okazji tematu iP, natknalem sie ostatnio na dwie ciekawostki
    zwiazane z ta platforma:
    -szybkie ladowanie sie aplikacji w iOS:

    http://www.wykop.pl/ramka/1077193/dlaczego-aplikacje
    -w-systemie-ios-laduja-sie-tak-szybko/
    temat do zweryfikowania, w zasadzie nieglupia sprawa. Uzytkownik zyskuje
    poczucie dobrej responsywnosci a zarazem i tak chwilke sie przeznacza na
    tapniecie odpowiedniego guzika.

    -porownianie wieszalnosci aplikacji iOS vs Android;

    http://www.forbes.com/sites/tomiogeron/2012/02/02/do
    es-ios-crash-more-than-android-a-data-dive/

  • 73. Data: 2012-03-17 12:47:17
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-16 22:25, Uncle Pete wrote:

    > Nie. Np. w Paryżu jest darmowy WiFi w niektórych parkach.
    >
    > Piotr

    Znaczy: informatora trza rozstrzelać.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 74. Data: 2012-03-17 20:15:28
    Temat: Re: I... [:)]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-03-2012 23:55, Pszemol pisze:
    > No żartujesz chyba...
    > Po pierwsze wszystkie nowoczesne telefony umożliwiają
    > postawienie hostspota i dzielenie się internetem 3G przez wifi.
    > Po drugie - telefon dobrze "wie" w jakim państwie się znajduje
    > (gps + triangulacja wież) i nawet od jakiego operatora dostaje
    > sygnał więc może sobie ustawienia wifi przestawić jak należy
    > w biegu.

    Ta, szkoda że ajpad3 nie potrafi.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 75. Data: 2012-03-17 20:17:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 17 Mar 2012 21:15:28 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ta, szkoda że ajpad3 nie potrafi.

    Ma potrafić. Oczywiście jak bóg Dżobs, papież Timkuk i operator pozwolą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 76. Data: 2012-03-19 10:59:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-16, o godz. 16:58:54
    John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl>

    > Ale, że to typowe wykorzystanie ? Wydaje mi się, że raczej nietypowe.

    Jak dla mnie typowe. Używam dość często w różnych telefonach jak nei
    mam pod ręką modemu.

    > Taką samą możliwość uzyskasz w starych modelach HTC za pomocą

    Nie tylko w HTC - także Nokiach z Symbianem. JoikuSpot OIDP z czasów
    jak miałem N95 to się zwało.

    > dodatkowego oprogramowania. Tak to każde narzędzie jesteś w stanie
    > wykorzystać niezgodnie z prawem.

    Ale to jest funkcja którą sam musisz wraz z aplikacją dograć. W iPhone
    jest to funkcja systemu. Zresztą nie tylko w iPhone bo np. Samsung
    Galaxy Tab tez ma to w systemie. I w tym różnica że telefon z systemem
    z pudełka nie spełniał lokalnych wymogów prawa.

    Zdrówko

  • 77. Data: 2012-03-19 13:47:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uncle Pete wrote:

    > Nie. Np. w Paryżu jest darmowy WiFi w niektórych parkach.

    hm w instrukcji ma napsiane ze we Francji WiFi nie wolno używać poza
    budynkami :)