  • Data: 2012-05-09 13:12:12
    Temat: Re: Hyundai ix35
    Od: kratylos <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-06 22:28, jerry pisze:
    > Miałem z moją zoną kochaną dokonać oglądu oferty samochodowej a
    > skończyło się na najbliższym salonie, po obejrzeniu ww. hyundaia nie
    > chciała jechać dalej. Stojący w salonie model, czarny metalik z ręczną
    > skrzynią w wersji Comfort i z podstawowym silnikiem benzynowym kosztuje
    > ok 78 tys zł. w sumie to nie mam pytań bo i jakie mogę mieć, chciałem
    > tylko pokazać jakie znaczenie ma gęsta sieć dealerska ;). W tygodniu
    > mamy jazdę testową ale nie sądzę żeby cos się zmieniło. Patrząc po
    > nowych samochodach na osiedlu dochodzę do wniosku, że nie tylko moja
> [...]

    1. grarancja w wersji z * w praktyce na 2-3 lata max i to pod warunkiem
    widzimisie serwisu i jej uznania
    2. ceny przegladow i ich czestotliwosc większa niz w innych markach -
    koszty koszty koszty
    3. brak dostępu do zamienikow dlugi czas sprowadzenia czesci z zagranicy
    wysokie ceny
    4. duzy spadek wartosci samochodu

    ja dziekuje wole normalny europejski samochód...

    kratylos