  • Data: 2012-05-22 10:17:09
    Temat: Re: Hyundai ix35
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > A masz w zwyczaju obdzwaniać wszystkie w okolicy?
    > A jeśli nie, to skąd będziesz wiedział które się stara, skoro do nich nie
    > jeździsz i się tym nie interesujesz?

    ASO Mazdy w DC na Al. Krakowskiej klienta ma w dupie ... kiedyś podjechałem
    z bratem jakieś 15-20 min przed zamknięcie żeby umówić się na przegląd
    kontrolny, wymianę płynów. filtrów i co tam jeszcze znajdą ... i pan za
    biureczkiem nawet nie miał zamiaru z nami rozmawiać .. on zaraz idzie do
    domu i ma nas w dupie ale proszę zapisać nr. telefonu to oddzwonimy ...
    hahahah do tej pory nie zadzwonili ...