  • Data: 2012-05-06 23:16:52
    Temat: Re: Hyundai ix35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jo6pfp$ah3$...@m...internetia.pl...

    > 157kkm, padło sprzęgło, nie podlegało gwarancji (19 miesiąc zużytkowania
    > auta).

    Ale to nie ma nic wspólnego z brakiem gwarancji na 36 miesięcy, tylko że na
    sprzęgło kończy się wcześniej.
    Jego dotyczy ten zapis (cyt):
    "- Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych przez okres 24 miesięcy od daty
    rozpoczęcia gwarancji:
    świece zapłonowe, świece żarowe, klocki hamulcowe, okładziny, pióra
    wycieraczek, przewody
    wysokiego napięcia, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, paski wieloklinowe,
    żarówki, inne elementy
    eksploatacyjne."

    Tak jest nie tylko w Kia, we Fiacie też po 2 latach marudzili na wymianę
    sprzęgła, twierdzili że nie umiem go obsługiwać, a w ogóle to część
    eksploatacyjna, w końcu go wymienili, ale musiałem powalczyć

    Więc w Hultaju masz duże szanse usłyszeć to samo.

    Jak takiego zapisu w gwarancji nie ma to sprawę w sądzie pewnie wygrałbyś w
    cuglach, ale do tego trzeba samozaparcia.