eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10CRe: Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.vectranet.pl!not-for-
    mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hyundai i30 diesel (1,6 90KM) i odpalanie przy -10C
    Date: Tue, 07 Dec 2010 19:35:45 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <idluq1$brc$1@news.vectranet.pl>
    References: <idlg7f$179$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160177238.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1291746945 12140 95.160.177.238 (7 Dec 2010 18:35:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Dec 2010 18:35:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
    SeaMonkey/2.0.10
    In-Reply-To: <idlg7f$179$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 101207-0, 2010-12-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332553
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Przemolo napisał:
    > Chciałem zapytać czy inni użytkownicy tego pojazdu też mają problemy z
    > odpalaniem go po nocy przy temperaturze mniejszej lub równej -10C?
    > U mnie po ostatnich mrozach musiałem 3-5 razy kręcić rozrusznikiem, żeby
    > zaskoczył. Gdy zaskoczył, przez chwilę chodził dość nierówno i po chwili
    > już było ok.
    > W zeszłym roku przy mrozach rzędu -20C miałem jeszcze większe problemy.
    >
    > Paliwo tankowane obecnie - więc mam nadzieję, że "zimowe" - z BP.

    A jaki masz olej, bo w tej temperaturze może mieć konsystencje masła i
    stąd duże opory przy rozruchu.
    Po pierwsze nie wszędzie olej dochodzi i silnik pracuje "na sucho",
    dodatkowo hydrauliczne regulowanie luzu zaworów(zakładam, że ten silnik
    je ma) też nie działa w początkowej fazie w 100% i to też może być powód
    nierównej pracy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: