  • 71. Data: 2016-01-11 20:03:05
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    Dnia Sun, 10 Jan 2016 22:21:54 +0100, J.F. napisał(a):

    >Ja mam 100 km dziennie do pracy (2x50) i zasadniczo zajmuje mi to
    >2x40
    >minut. Jakbym się spieszył i nie patrzył na spalanie to może by było
    >2x30.

    Ale to nie w duzym miescie, tylko daleko poza :-P

    J.

  • 72. Data: 2016-01-11 21:00:28
    Temat: Re: Hyundai abonament [OT]
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 19:51, P.B. pisze:
    > No, ale trzeba zarabiać bliżej średniej krajowej, niż najniższej.

    Nie wiem czy wiesz ale zdecydowana większość Polaków nie zarabia
    średniej krajowej. Jestem w tej większości dlatego dla każdego coś
    miłego :-)

  • 73. Data: 2016-01-11 22:14:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 20:03:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale to nie w duzym miescie, tylko daleko poza :-P

    Z dużego miasta do drugiego dużego miasta...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 74. Data: 2016-01-12 09:31:01
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-11 o 17:07, Cavallino pisze:

    > To masz jakiś wyjątkowy przypadek.
    > Za 50 % to się sprzedaje tak 3-4 letni samochód.
    >
    > Mój obecny stracił ponad 30 % w dwa lata.
    >
    > Wszystko zweryfikowane empirycznie.

    A mój stracił w 5 lat (rocznikowo 6) około 45%. Kompakt średnio
    chodliwej marki, w niskiej wersji wyposażenia i z najsłabszym silnikiem.
    Zweryfikowane empirycznie.

    Rozpiętość cen jest duża i zależna od wielu czynników.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2016-01-12 09:39:00
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-11 o 17:01, Cavallino pisze:

    > I m.in. dlatego nie sprzedał.

    I na tym przypadku widać jak aparat fiskalny dusi prywatną inicjatywę :)

    Sorry za OT

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2016-01-12 14:33:49
    Od: p...@g...com

    na europejskim rynku samochodowym znów jest nadprodukcja wiec koncerny szukają nowych
    dróg sprzedaży, Hyundai nie ma swojego banku który mógłby poratować tanimi kredytami,
    traci na wartości dość sporo wiec ich marketoidy wymyśliły nowy patent i próbują
    szczęścia ... oferta może i jest koszerna ale w Niemczech amatorzy prywatnego
    leasingu nieźle musieli bulić za wszystkie duperele, które mogą się przydarzyć w
    trakcie normalnej eksploatacji a tam prawa konsumenta są zabezpieczone lepiej niż u
    nas ... przed paroma laty w DE znajoma sekretarka przejechała się tak na Fordzie
    Fiesta, otarcie parkingowe, ze 2 rysy na drzwiach, jakieś drobne usterki tapicerki i
    przy odbiorze krzyknęli extra 1300 ojro, wzięła adwokata po targach zeszli do
    tysiąca, o ile dobrze pamiętam tam był jakiś dziwny zapis w umowie ze do każdej
    drobnostki trzeba wołać ubezpieczalnie inaczej wskakuje udział własny ... teraz
    jeździ paroletnia Fiesta i mówi ze się wyleczyła z nowego auta :-)

    ps jak nie są w stanie podać całej oferty na www w formie pisemnej to dyskusja wydaje
    się raczej bezcelowa

    P.

  • 77. Data: 2016-01-12 16:57:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.01.2016 o 09:31, Miroo pisze:

    > A mój stracił w 5 lat (rocznikowo 6) około 45%. Kompakt średnio
    > chodliwej marki, w niskiej wersji wyposażenia i z najsłabszym silnikiem.

    I to pewnie dlatego.

  • 78. Data: 2016-01-12 17:24:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I to pewnie dlatego.

    6 lat, to sie gdzies kwalifikuje na gleboki kryzys - ile kosztowalo
    Euro jak go kupowales ?

    No i ... czy te 45% to potwierdzone cena sprzedazy, czy tylko pobozne
    marzenia, a klient przyjdzie "eee, bez klimy".

    J.

  • 79. Data: 2016-01-12 18:34:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > ps jak nie są w stanie podać całej oferty na www w formie pisemnej to dyskusja
    wydaje się raczej bezcelowa

    To jest chyba jedyny minus tego czegoś - historia z sekretarką.

    Proste pytanie czy po 9 miesiącach mogę oddać auto tak jak stoi
    bez dodatkowych kosztów.

  • 80. Data: 2016-01-12 21:08:40
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-12 18:34, Bolko pisze:
    > Proste pytanie czy po 9 miesiącach mogę oddać auto tak jak stoi
    > bez dodatkowych kosztów.

    Niestety tego nie ma na www. Ale moze ktos byl u dealeara i ma dokladne
    dane jak to wyglada w regulaminach? W sumie jest tam ubezpieczenie AC
    ale warunki nieznane (zwlaszcza udzial wlasny).

    Pozdrawiam,
    Marcin