eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHyundai/Kia małe porównanie 1,4 CRDI, 16,CRDI, 1,4 CVVVT x 2 › Re: Hyundai/Kia małe porównanie 1,4 CRDI, 16,CRDI, 1,4 CVVVT x 2
  • Data: 2014-01-17 17:53:07
    Temat: Re: Hyundai/Kia małe porównanie 1,4 CRDI, 16,CRDI, 1,4 CVVVT x 2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lb9rum$4kk$...@n...task.gda.pl...
    > Miałem niegdyś KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM. Po dołożeniu instalacji LPG z
    > adaptacją faktycznie nie była wyczuwalna różnica między Pb a LPG.
    > Dziś dostałem drugie zastępcze auto, Hyundai i30 1,4 CVVT 90 KM (to ten
    > sam silnik, ze zmniejszoną mocą, identycznie moc zmniejszyli w KIA). O
    > ile na benzynie autko jeszcze się dźwiga, o tyle na LPG (fabryczna
    > instalacja) to auto nie jeździ, strach wyprzedzać. I tego nie rozumiem,
    > dlaczego fabryczna instalacja LPG za 4,5k, działa gorzej niż
    > niefabryczna za 2,3k?

    Bo to jest być może instalka bez tuningu, który wykonuje każdy gazownik przy
    montażu swojej.
    Czyli bez możliwości podkręcenia parametrów, chodzi tak jak wszystkie inne,
    ustawione w fabryce.
    Właśnie po to, aby każdy nie kręcił sam.

    W Dacii niby jest Landi Renzo, ale fabrycznie zablokowane i za łatwo w niej
    nie pomieszasz.