  • 11. Data: 2011-03-13 21:27:12
    Temat: Re: Hyper-Threading
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-03-2011 o 19:55 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > a jeszcze takie pytanie, czy ten zasilacz
    > http://allegro.pl/corsair-zasilacz-cx-430w-mocny-gw-
    5-lat-f-vat-i1501279224.html
    > to nie jest jakaś pomyłka? 120W na 3,3 i 5 a taki Phewnom II pobiera
    > 125W... jak to jest?

    A dla mnie to jest pomyłka. Corsair po bardzo udanej serii CX
    cofnął się krok do tyłu. Porównując z konkurencją np OCZ, wypada
    nędznie. Nie dość, że niejako 430W posiada 336W na 12V - OCZ
    StealthXStream 2 400W posiada 384W do tego brak certyfikatu 80+
    i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
    5 lat) - OCZ 3 lata, a cena zbliżona.
    http://kut.as/04rm

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 12. Data: 2011-03-13 21:35:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 22:27:12 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > A dla mnie to jest pomyłka. Corsair po bardzo udanej serii CX
    > cofnął się krok do tyłu.

    Ja tak tylko z jednym pytaniem... Jak można się cofnąć krok do przodu? :D

    (ciach...)

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]

  • 13. Data: 2011-03-13 22:03:11
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-03-2011 o 22:35 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

    > Ja tak tylko z jednym pytaniem... Jak można się cofnąć krok do przodu? :D

    Ekhm, znowu się złapałem na to :) Ale kto wie. U nas w kraju jest wielu
    cudotwórców :D

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 14. Data: 2011-03-13 22:06:28
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    WiesłaW wrote:

    > i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
    > 5 lat)

    Pewnie z tego samego co komputronikowi, emarketowi i reszcie, która
    sprzedaje z 5-letnią gwarancją ;-P

    Poza tym czy pytający wspominał o Phenomie i jakiejś przeciętnej
    grafice (HD5770 -> max. pobór 108W) więc na taką konfigurację ten
    Corsair wystarczy bez problemu.

    PS. I aby nie było, do Ocz nic nie mam, sam mam ich zasilacz (MXS500) i
    sobie chwalę.

    --
    Wojtek

  • 15. Data: 2011-03-14 00:15:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 23:03:11 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Ekhm, znowu się złapałem na to :) Ale kto wie. U nas w kraju jest wielu
    > cudotwórców :D

    Skądś to znam (to złapanie się). Też mi się często zdarza rąbnąć "w każdym
    bądź razie" (zamiast "w każdym razie"). :) Całe szczęście znajomi mocno
    wyczuleni na różne tego typu "masła maślane" uczynnie dopowiedzą na hasło
    "cofnąć się do tyłu" np. "w odróżnieniu od cofania się do przodu"... ;D

    [ Love. The slowest form of suicide. (znalezione w necie) ]

  • 16. Data: 2011-03-14 14:23:29
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 01:15:45 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > wyczuleni na różne tego typu "masła maślane" uczynnie dopowiedzą na hasło
    > "cofnąć się do tyłu" np. "w odróżnieniu od cofania się do przodu"... ;D

    I te opowiesci opierasz na faktach autentycznych? :-P

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 17. Data: 2011-03-14 14:40:13
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-03-2011 o 23:06 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

    > Pewnie z tego samego co komputronikowi, emarketowi i reszcie, która
    > sprzedaje z 5-letnią gwarancją ;-P

    Czyli skąd? Bo mnie się wzięło ze strony producenta, gdzie jest
    napisane: Two year warranty and lifetime access to Corsair's legendary
    technical support and customer service.
    I teraz pytanie. Gdzie jest haczyk?

    > Poza tym czy pytający wspominał o Phenomie i jakiejś przeciętnej
    > grafice (HD5770 -> max. pobór 108W) więc na taką konfigurację ten
    > Corsair wystarczy bez problemu.

    Ale mnie nie chodzi o to, czy wystarczy. Tylko o to, że czasami za te
    same pieniądze można mieć coś lepszego, albo to samo taniej.

    > PS. I aby nie było, do Ocz nic nie mam, sam mam ich zasilacz (MXS500) i
    > sobie chwalę.

    Ja natomiast zawsze wychwalałem Corsaira, ponieważ nie mieli w swojej
    ofercie "podejrzanych" jakościowo/cenowo modeli zasilaczy. Teraz już mają.
    OCZ to tylko przykład. Równie dobrze może być np:
    http://www.comp4you.eu/pricelist/item.aspx?PID=C7315
    064
    W dalszym ciągu są to jednak najtańsze modele w dobrej jakości. Za te
    lepsze - niestety trzeba trochę dopłacić.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 18. Data: 2011-03-14 14:52:31
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    WiesłaW wrote:

    > Czyli skąd? Bo mnie się wzięło ze strony producenta, gdzie jest
    > napisane: Two year warranty and lifetime access to Corsair's legendary
    > technical support and customer service.
    > I teraz pytanie. Gdzie jest haczyk?

    Pewnie nigdzie. Gwarancję wystawia sklep i on ponosi odpowiedzialność.
    Nie wiem jak wygląda możliwość wyegzekwowania od firmy krzak ale w
    komputroniku dostaje się pisemną gwarancję. kto za to płaci,
    Corsair/importer/sklep to nie jest zmartwienie klienta.

    --
    Wojtek

  • 19. Data: 2011-03-14 14:59:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:23:29 +0100, Norbert napisał(a):

    > I te opowiesci opierasz na faktach autentycznych? :-P

    No przecież nie prasowych... :D

    [ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. ]
    [ (Gary Jules "Mad World") ]

  • 20. Data: 2011-03-14 15:26:26
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a nie powinieneś przypadkien popatrzeć na linię +12V jako tę, która
    > zasila procesor?

    oj chyba mnie oszukujecie, procek z 12V? aż mi się wierzyć nie chce...