eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingHyper ThreadingRe: Hyper Threading
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz Marszałkowski" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Hyper Threading
    Date: Mon, 28 Sep 2009 10:20:50 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <h9q2m2$a1g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <7...@v...googlegroups.com>
    <h8vah1$nc0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <h9d0sp$b54$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@g...googlegroups.com>
    <h9fc2o$lbl$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@k...googlegroups.com>
    <h9i559$dds$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@m...googlegroups.com>
    <h9kvav$h4p$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1254133250 10288 172.20.26.236 (28 Sep 2009 10:20:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Sep 2009 10:20:50 +0000 (UTC)
    X-User: brodacz100
    X-Forwarded-For: 89.229.16.190
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:183664
    [ ukryj nagłówki ]

    mgk <m...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli masz silniejszy progs od mojego.
    Hmmm, myślałem że Ty masz silniejszy :)

    > A co do null move bo mowisz ze testowales.

    Technika null-move to pierwsza niebezpieczna technika jaką trzeba dodać
    do programu. Istnieje przekonanie, że program z tą techniką powinien
    wygrywać średnio 8-9 razy na 10 gier z programem bez tej techniki, a
    jeśli nie wygrywa to oznaczą błąd w implementacji.

    W moim programie null-move nawet szkodziło zamiast pomagać. W programie o
    nazwie "Gerbil" null-move też nie działa. Tak trudno jest zaimplementować
    poprawnie null-move.

    W moim nowym programie null-move zdaje się trochę pomagać przy bardzo
    dziwnym warunku, np. gdy iloczyn materiału obu stron i pionów strony
    wykonującej ruch jest w pewnych granicach.

    Pozdrawiam serdecznie.


    Testowalem to w moim
    > poprzednim silniku i aktualnym. Niby troche przyspiesza. Czasem prawie
    > 2 razy, czasem nic (zalezy od sytuacji), ale predkosc to nie wszystko.
    > Pytanie czy ciecia ktore powoduje null move nie pogarszaja na tyle
    > jakosci gry by to przyspieszenie bylo warte. Zrobilem chyba ze 20
    > walk. I nie uzyskalem jakiejs przewagi wersji algorytmu z null move
    > nad wersja bez niego... Wiec zrezygnowalem z tej techniki.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: