  • Data: 2010-09-10 13:20:22
    Temat: Re: Hydrografika - ktos probowal?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-10 15:18, KJ Siła Słów pisze:

    > Ze niby taki lakier ze rame utrzyma ?

    nie, nie - chodzi mi o to sformułowanie "nierozpoznawalność naprawianych
    elementów". Kurde, w cywilizowanym świecie jak moto ma uszkodzoną ramę
    to jest "write off" i po zabawie a u nas taki koleś jawnie pisze że Ci
    tak zrobi ramę, że przy sprzedaży nikt nie zauważy że była
    klejona/spawana/malowana i BJWC.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050