eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonk › Re: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!peer02.ams
    1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com
    !news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
    <5d970057$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d970f2e$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d97299e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d973981$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 4 Oct 2019 14:41:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d973981$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <5d973de8$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1570192872 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17363 83.142.196.21:52838
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3068
    X-Received-Body-CRC: 1614897535
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663320
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.10.2019 o 14:19, J.F. pisze:

    >> Oraz wadami. Skoro się nie przyjęło, to widać się nie opłaca. Przy
    >> całym szacunku do twojej inwencji twórczej, którą traktuje w kategoria
    >> trolling artu, to chyba nie myślisz, że tylko ty wpadłeś na tak
    >> genialny pomysł. A skoro robią inaczej, to zapewne mają do tego dobry
    >> powód:P
    >
    > A moze za malo odwazni ? :-)

    A gdzie tu odwaga, żeby pójść najbardziej oczywistą ścieżką? BTW -
    pierwszy prius tak nie miał, czy sobie po prostu wymyśliłem, że właśnie
    tak to musi działać?

    >> Jak tak podchodzisz do tematu, to w ogóle hybrydy tracą sens. Skoro
    >> mało, to po co się wogle tym bawić? I jest w tym duzo racji;)
    >
    > Pytanie w pierwszych Priusach bardzo zasadne ... bo bez wtyczki.
    > Po co to zrobili ?
    > No coz, spadalo spalanie w miescie, w trasie ... chyba roslo.

    No taki sobie pomysł. Ale od czegoś trzeba zacząć.

    > Przy tych z wtyczka - na codzien po miescie moglbym nie smrodzic.
    > I nie bal sie rozladowania bateryjki.

    Ale tak naprawdę jak mieszkasz w mieście... to nie masz na ogół gniazdka.

    >> Są hybrydy z napędem na cztery łapy i dałbym głowę, że dalej jest
    >> napęd realizowany klasycznie - wszystko z przodu i wał na tył. Znów -
    >> jeśli się nie mylę, to musi być dobry powód.
    >
    > Moze klient ma inne oczekiwania ... a moze sie mylisz.

    A co klienta obchodzi jak to zrobili, ma działać. A moze się mylę. Niech
    sie Majk wypowie jak to w outlanderze jest.

    > Bo zrobic naped 4WD mechanicznie ... trudno, nawet bardzo trudno,

    Bez przesady.

    > kazdy
    > pomysl ma jakies wady.

    Niewatpliwie.



    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: