eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonk › Re: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.24
    6!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Date: Thu, 3 Oct 2019 22:55:27 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qn5n7t$ftf$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn08i2$lvp$1$Adam@news.chmurka.net> <6gm8adoq2mya$.dlg@myjk.org>
    <qn4cf8$ouc$1$Adam@news.chmurka.net> <n...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 3 Oct 2019 20:55:25 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="185.152.121.246"; logging-data="16303";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <n...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663307
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-03 o 12:46, Myjk pisze:
    > Thu, 3 Oct 2019 10:45:30 +0200, Adam
    >
    >> Odpowiedziałem.
    >> Przepraszam, że tak późno - do tamtego działu rzadko zaglądam.
    >
    > Ale ja się tutaj na grupie, w Twoim wątku, pytałem. ;)
    > Teraz patrzę, bo też rzadko na forum mitsu zaglądam,
    > że ktoś inny zadał to samo pytanie. hehe
    >
    >> Generalnie - sam też takiego bym wziął dla siebie.
    >> Reszta już może na tamtym forum.
    >
    > Czekam aż wycenią tego "nowego". To jest roczne auto po prezesie, bardzo
    > fajnie wyposażone (w tym np. grzany kierownik czy aktywny tempo). Tanio
    > pewnie nie będzie, ale przynajmniej jak w przypadku mojego obecnego stan w
    > pełni znany.
    >

    Okej, to zrobił się nieświadomie trójkącik osób ;)

    Nagle, z dnia na dzień zostałem poproszony przez brata o obejrzenie
    kilku PHEV, bo potrzebował w krótkim czasie kupić. Używanego, w komisie.
    Nie bardzo miałem czas na doktoryzowanie się.
    Szybki research dał mi kilka informacji. Przytaczam fragment mojego posta:
    "Pytania:
    Na co zwracać uwagę?

    Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
    Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak
    do niej dojść?

    Ile kluczyków/pilotów powinno być?

    Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
    Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg
    powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
    Inny sposób?

    Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i
    do "domowego" zwykłego gniazdka.

    Pewnie jakieś instrukcje i może inne dokumenty.

    Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?"

    Moja odpowiedź do Ciebie/kogoś:

    "Tak, już jest kupiony.
    Jedyny, jaki wtedy był z aktywnym tempomatem - cholernie duża wygoda.
    Praktycznie hamulec trzeba wcisnąć dopiero, jak auto całkowicie się
    zatrzyma i zapiszczy.

    Druga rzecz - auto oglądaliśmy bezpośrednio po przywiezieniu, jak był
    wstawiany do lakiernika - a więc handlarz jeszcze nie zdążył go "poprawić".

    Terminarz klimatyzacji/ogrzewania działa.
    Nawigacja jest w zasadzie nieużywalna - bardzo stare mapy."

    Jeszcze dodam:
    Była dołączona ładowarka z 230V oraz kabel do szybkiej ładowarki.
    Brat mi później powiedział, że w PL są dwa standardy gniazd w
    ładowarkach, ale drugiego typu kabla kupował nie będzie.

    Miał trochę problem z otwieraniem tylnej klapy z pilota, ale już ją
    "oswoił", działa. Tyla klapa otwierana i zamykana elektrycznie, z pilota
    lub lokalnie klawiszami.

    Ja na początku miałem problem z wystartowaniem tempomatu.
    Instrukcja fabryczna zawiera tylko tempomat statyczny. Zupełnie nie
    pasuje do aktywnego. Próbując go włączyć otrzymywałem komunikat w
    rodzaju "ta funkcja w tym trybie jest niedostępna", czy jakoś tak.
    Dopiero, jak gada przytrzymałem w dół (a nie w górę, jak w innych
    autach), to tempomat zaskoczył.
    Działa od prędkości ślimaka do zadanej i zwalnia aż do pełnego
    zatrzymania. Lepiej, niż w innych samochodach, którymi jeździłem.

    Brat jeszcze myśli o zagazowaniu Miśka. Dla mnie jest to barbarzyństwo.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: