eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Data: 2019-10-03 15:00:55
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-10-03 o 13:47, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-10-03 o 13:27, Michal Jankowski pisze:
    >
    >>> Rozwiązanie jak w lokomotywach czyli silnik spalinowy sprzężony z
    >>> prądnicą i silniki elektryczne w kołach napędowych - to jest prosta
    >>> konstrukcja, bo eliminuje mechaniczne połączenie silnika spalinowego
    >>> z kołami.
    >>
    >> No właśnie - są jakieś samochody z przekładnią elektryczną czy nie ma?
    >> A jeśli nie, to dlaczego?
    >
    > Z założenia przekładnia musi być fizyczna a nie wirtualna czy
    > złożona z samych elektronów.
    >

    A to nie wiedziałem.
    Na pewno wiem, że przekładnia kierownicza musi być mechaniczna,
    ewentualnie ze wspomaganiem.
    Nie da się zrobić jak w wózkach widłowych, czy kombajnach zbożowych, że
    pomiędzy kierownicą a kołami jest płyn hydrauliczny, a elementem
    wykonawczym jest zwykły siłownik. Pewnie chodzi o bezpieczeństwo, żeby
    nie brakło kontroli nad kołami przy utracie ciśnienia układzie.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: