    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Hybryda - ok 1 GB
    Date: Wed, 14 Sep 2011 21:16:57 +0200

    > A pod jakim systemem bo jak ja wkładam pena to nic takiego mi nie
    > wyskakuje :-D

    na pewno W7 (wloz do portu, do ktorego jeszcze nie wkladales danego
    pena). Jezeli takowych portow nie ma sprobuj poszukac w 'moim
    komputerze' i wlasciwosciach pena (aczkolwiek podaje z pamieci, wiec
    trzeba troche zaimprowizowac).

    Funkcjonalnosc na pewno jest, jej efektywnosc to juz inna sprawa, bo
    szukajac kiedys nie znalazlem ani mechanizmow monitorujacych, ani
    statystyk wydajnosci (choc samemu mozna sie pobawic).

    Na pewno jest soft niezalezny od W7, ktory robi to samo i daje wiecej
    informacji, ale wracajac do hybryd, kiedys intensywnie testowalem pod
    PC... innymi slowy hybryda 250GB 7200 2.5" dziala mniej wiecej tak samo
    wydajnie jak sredniej klasy dysk 3.5" 7200. Takze dla PC nie warto, dla
    notebookow - mozna sie zastanowic (nie kazdy chce pena), sa tez dyski
    wydajniejsze - np. black scorpio wd..